piątek, 22 stycznia 2016

168.

Hej!

Co tam u was słychać? Ja znowu długo się nie odzywałam, słabo mi ostatnio idzie dodawanie postów. Zawsze zimą miałam załamanie i pisanie bloga szło mi gorzej, ale w tym roku to już w ogóle przesadzam. Nie będę obiecywać regularnego dodawania postów bo boję się, że z tej obietnicy się nie wywiążę. Zobaczymy :)
Postaram się wam powoli recenzować produkty, które otrzymałam na spotkaniu blogerek, większość już przetestowałam i będę miała kilka słów do powiedzenia na ich temat.
Na pierwszy ogień idzie maska do rąk firmy Vis Plantis. Zimą mam zawsze ogromny problem z suchą skórą dłoni. Mało który krem mi pomaga a jeżeli już, to jest to poprawa na chwilę. Maska okazała się być dla mnie zbawieniem w tej mroźnej porze. Używam jej na noc i rano mogę się cieszyć pięknymi dłońmi. W ciągu dnia tylko kilka razy posmaruje ręce innym kremem (ten jest dosyć tłusty, więc na dzień się nie nadaje) i mój odwieczny problem suchych, popękanych dłoni już mnie nie męczy :)
Życzę wam miłego dnia a ja uciekam do pracy! :)






20 komentarzy:

  1. Nie uzywalam ich nigdy

    ___________________
    www.justynapolska.com
    fashion & makeup

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę szkoda, że odpada stosowanie tylko jednego produktu :/

    OdpowiedzUsuń
  3. będzie kolejny post?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz włosy :) Gdzie kupiłaś lusterko?Może wspólna obserwacja ? Jeśli jesteś za to daj znać u mnie, a ja się odwdzięczę :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały blog! Podziwiam! :D Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. będzie kiedyś następny post czy zamykasz bloga bo jakoś ostatnio nie masz w ogóle czasu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem już praktycznie pewna, że zwalniam się z jednej pracy i chcę powrócić do blogowania :)

      Usuń
  7. Takie rękawiczki to fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Doładowanie do telefonu:

    http://ye6.pl/xd,55_8xb

    OdpowiedzUsuń
  9. That sounds so horrible, I can't even fathom seeing something like that

    OdpowiedzUsuń
  10. Awesome Fashion blog, Get more details About the Lifestyle Blogger click on link,
    http://www.angelmstyle.com/category/lifestyle/

    OdpowiedzUsuń
  11. mam takie same lustro :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny artykuł, dużo cennych informacji, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cenne informacje, dziękuję za porady. Będę odwiedzać ten blog częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Doskonała notka, z pewnością zainteresuję się tym kremem. Pozdrawiam!

    https://moda-z-dodatkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przetestować, moje dłonie są w tragicznym stanie

    OdpowiedzUsuń
  16. Dobry krem, sama używałam i jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Takiego kremu jeszcze nie miałam, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń