piątek, 23 października 2015

165.

Hej!

Nie wierzę, że zbliża się już koniec października. W sumie całe szczęście, bo miesiące jesienne są dla mnie tak depresyjne, że nie mogę doczekać się ich końca. W tym miesiącu jeszcze samochód dał mi popalić finansowo, więc już w ogóle się załamałam. Na razie jeździ i oby jak najdłużej...
Mam nadzieję, że wybaczycie mi jakość dzisiejszych zdjęć. Ostatnio w ogóle nie mam czasu na zrobienie porządniejszych fotek. Kiedy ja mam chwilę wolnego, to narzeczony jest albo w pracy albo na uczelni. Teraz ma ostatni semestr, więc czeka go praca inżynierska i też nie chcę go od tego odciągać. Ja przeważnie po dwóch pracach padam, albo jak kończę o 17 to robi się ciemno. Prowadzenie bloga wymaga jednak trochę czasu. Jeżeli zaakceptujecie taki format zdjęć to zobowiązuję się do częstszego dodawania zestawów, a lustrzanka pójdzie w ruch kiedy będziemy mieli więcej czasu :)




Sukienka: Zara
Kurtka: Reserved

12 komentarzy:

  1. Pięknie! Kurtka nadała charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super stylizacja :) ja myślę, że forma jest ok, sama żałuję, że nie mam takiego lustra, aby dodawać częściej stylizacje ;( kocham takie grube rajstopy jak te ze zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wyglądasz

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja, idealnie na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze uwielbiałam takie połaczenie: total black i kurtka jeansowa:) Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie zestawiony ubiór. Masz świetne wyczucie stylu i dobierasz rzeczy które tobie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chwalilas sie, ze prowadzisz bloga. Dziwie sie tym bardziej, ze jest on czesto odwiedzany I profesjonalnie prowadzony.
    Powodzenia ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy będzie następny post, chociażby w takiej formie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezeli odpowiada taka forma to może być nawet dzisiaj :)

      Usuń
    2. więc czekam z niecierpliwością :D

      Usuń
  9. Jesteś najpiękniejsza kobieta na swiecie.

    OdpowiedzUsuń