poniedziałek, 12 października 2015

164.

Hej!

Przepraszam za opóźnienie w dodaniu posta. Wczoraj mój samochodzik miał "zawał" i potrzebuje przeszczepu akumulatora... Jakby pecha było mało, dzisiaj jechałam na szkolenie do Strzelna a dojazd komunikacją publiczną był straszny. Całe szczęście znajomi przyszli z pomocą bo wczorajsze wskrzeszanie nic nie dało :( Miałam w tym miesiącu poszaleć na zakupach, jednak nowy akumulator i dentysta skutecznie popsuli moje plany.
Sukienkę z dzisiejszego zestawu kupiłam w Camaieu. Kiedyś w ogóle nie wchodziłam do tego sklepu a obecne kolekcję naprawdę mi się podobają. Lubię takie sukienki za to, że z pozoru są proste a wyglądają elegancko :)
Bardzo polubiłyśmy wspólne zdjęcia z Marysią KLIK i dzięki niej mam motywację, żeby dodawać posty :)








Sukienka: Camaieu
Boty, torebka: No name

12 komentarzy:

  1. klasycznie i elegancko:) tak jak lubię;)

    ______________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana - ja też uwielbiam te nasze wspólne zdjęcia :)
    ta sesja wyszła super
    cieszę się, że Cię troszkę motywuję :)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, ale super pomysł, czerwona sukienka plus czarne buty i na odwrót. U mnie jesienny tag, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie dobrane buty i torebki do sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. klasycznie i elegancko, czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy będzie następny post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne posty ale strasznie długo na nie każesz czekać ;)

      Usuń
  7. Dziewczyny, wyglądacie super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się dziewczyny wyglądają zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, eleganckie Panie! :) To się nazywa mieć klasę. Bardzo ładnie skontrastowałyście swoje stylizacje :). Spróbuję taką stylizację w wersji czerwonej na majówkach :D Uwielbiam małe torebki, mam taką czarną, skórzaną, marki Baron, która idealnie się nada :D Do tego jeszcze skórzane elementy i będzie idealnie :D

    OdpowiedzUsuń