środa, 30 września 2015

163.

Hej!

Ale ostatnio jestem zabiegana! Ciągle coś trzeba załatwiać... Dzisiaj przywiozą mi meble, więc musiałam zrobić miejsce w pokoju. Nie mogę się doczekać aż będę układać rzeczy na nowe miejsce :)
W dzisiejszym zestawie główną rolę grają spodnie typu boyfriend. Długo wzbraniałam się przed tego typu spodniami aż w końcu tak mnie naszło, że musiałam je kupić. Bardzo podoba mi się połączenie tych spodni z koszulą i szpilkami. Niby nic odkrywczego ale świetnie czułam się w tym zestawie :)













Koszula: H&M
Spodnie: Cropp
Buty: Top Secret
Torebka: Reserved

16 komentarzy:

  1. Oj ja też ostatnio jestem strasznie zabiegana :(. W dodatku ostanio załatwiłam sobie pracę to już wgl nie będę miała czasu ;/.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam układać rzeczy na meblach - i to jeszcze nowych. Pewnie dlatego przeprowadzałam się chyba ze trzy razy od lutego :D Fajne buty - są dość niskie, więc bym się nie zabiła :D Mam nadzieję, ze są jeszcze dostępne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny zestaw :) uwielbiam taki minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez od dłuższego czasu mysle o zmianie mebli :)
    zapraszam do mnie hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się koszula, uwielbiam błękit :)

    OdpowiedzUsuń
  6. IDEALNHIE. PRZEMAWIA TEN LOOK DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy wpis - gratulujemy ;)

    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK

    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: STEEZYOFF

    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajna stylizacja :) buty mi się najbardziej podobają

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedy będzie następny post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej dopiero w niedzielę :( Jutro jestem od 9 do 22 w pracy :(

      Usuń
    2. no i kiedy będzie ten następny post?

      Usuń
  10. Świetna torebka :)
    Ale te spodnie mi tutaj nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tam dalej czekam na post w jakiejś kreacji okolicznościowej typu komunia/wesele/osiemnastka :D liczę że pojawi się taki post

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz, podoba mi się zestawienie spodni z wyższym stanem z koszulą i butami na obcasie, wygląda to bardzo fajnie. Myślę, że to idealny outfit zarówno do pracy, na uczelnię czy na wypad do kina. Sama z chęcią sprawiłabym sobie podobne spodnie, podobają mi się chociażby te z Diverse - http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/spodnie.html, więc może akurat na jakieś się skuszę. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://nc8.pl/r/dGNm-Facebook-Kolor

    OdpowiedzUsuń
  14. Very nice blog,i like your style.Im just curious how you wear all those heels so comfortable,i always need to slap few bandaids on my feet because of damn blisters,thanks!

    OdpowiedzUsuń