czwartek, 24 września 2015

162.

Hej!

Mój pokój znowu przechodzi rewolucję. Nowe łóżko już jest, teraz czekam za meblami. Niestety mój pokój jest tak mały, że znalezienie mebli, które będą pasowały wymiarami a na dodatek pomieszczą moje ciuchy graniczyło z cudem. Całe szczęście udało się jakieś znaleźć i teraz nie mogę się doczekać aż będę sobie wszystko w nich układać. Wczoraj pojechałam do ikei po tak zwane "kurzołapy" i nie obyło się bez kupienia całego worka wieszaków. Mam nadzieję, że teraz starczy mi na wszystkie ciuchy :)








16 komentarzy:

  1. Fajne dodatki.
    Polecam zrobienie szafy na wymiar, z np. przesuwnymi drzwiami z luster-ja mam taką, mega pojemna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety szafa z przesuwanymi drzwiami nie wchodziła u mnie w grę bo ściana na której może stać szafa ma 52 cm a szafy z przesuwanymi drzwiami mają przynajmniej 56 cm ze względu na prowadnice i wieszaki mogłyby się przekrzywiać :( A taka szafa to było moje marzenie, jeszcze z duuużym lustrem :(

      Usuń
  2. super, że nowe meble będą już nie długo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznotki<3

    _____________________
    czarna pasta do zębów
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, uwielbiam takie duperele które mega umilaja wyglad w pokoju, sama poluje na jakies fajne rzeczy w ikea. U mnie na blogu nowy post o zamszu, zapraszam na www.lap-stajla.blogspot.com,.

    OdpowiedzUsuń
  5. pokolenie ikea..pokazalas pare rzeczy,w tym pudlo i co?niw rozumiem,po co ci taki bezsensowny wpis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie rozumiem dlaczego od razu stwierdzenie "pokolenie ikea". Co w tym złego, że ktoś kupi meble czy dodatki z Ikei? Są tanie, ładne i jest duży wybór rzeczy.

      Usuń
  6. Przepiękne dodatki! :) Uwielbiam dobierać je do mojego pokoju i dekorować wnętrze, sprawia mi to wielką frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedy będzie następny post bo czekam z niecierpliwością? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to świetnie, nie jestem fanką blogów ale twój jest naprawdę fajny i chętnie na niego czasami zaglądam i nadrabiam sumiennie wszystkie posty, życzę sukcesów w prowadzeniu bloga i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Bardzo mi miło! :) Takie komentarze naprawdę motywują.
      Jedyne czego żałuję to to, że nie mogę poświęcić więcej czasu na prowadzenie bloga... Zdjęcia mam gotowe i mam nadzieję, że dzisiaj przed pracą uda mi się je opublikować :) Dałaś mi takiego kopa, że "stanę na głowie" żeby to zrobić :)
      Pozdrawiam, Justyna

      Usuń