niedziela, 20 września 2015

161.

Hej!

Dzisiaj miałam okazję brać udział w akcji organizowanej przez sklep Douglas. Aby wziąć udział w wydarzeniu należało kupić bon o wartości 50 zł i dzięki temu mogliśmy się zapisać na makijaż, uczesanie i manicure. Miałam robiony makijaż kosmetykami Estee Lauder i powiem wam jedno... Nigdy w życiu nie rozważałam zakupu podkładu, który kosztuje 170 zł a dzięki tej akcji naprawdę się na niego nastawiłam. Jeszcze po żadnym podkładzie nie miałam tak idealnej cery, jest jednolita, gładka i promienna. Mi taki kosmetyk starcza na rok a nawet ponad, bo używam naprawdę niewielkiej ilości. Może któraś z was ma podkład Estee Lauder Double Wear? Jak wam się spisuje? :)
Załapałam się dzisiaj na jeszcze jedną promocję, przy zakupie 2 kosmetyków firmy Douglas 3 jest za grosik :) Kupiłam korektor pod oczy, puder i cień w musie.






10 komentarzy:

  1. Super! Klasycznie , najlepiej :)

    ___________________
    Perfect look
    blog.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny makijaż :) kolorki obledne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. klasycznie i pięknie :) bardzo ładne upięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fryzura!

    www.modawygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny zestaw do pracy lub na spotkanie biznesowe. Elegancko i z klasą.

    OdpowiedzUsuń