środa, 16 września 2015

160.

Hej!

Przeraża mnie to jak szybko ucieka czas. Znowu mamy wrzesień, mój pierwszy wrzesień w którym nie chodzę do szkoły. Dziwne to uczucie, kiedy jadę samochodem do pracy a widzę dzikie tłumy zmierzające z plecakami do szkoły. Czuję się wtedy jakoś staro :D Wokół mnie są same pary, które się zaręczają i biorą śluby, zresztą sama dzisiaj kupiłam buty do sukni ślubnej. Wam też tak szybko ten czas leci?
Razem z Marysią z bloga www.marcelka-fashion.blogspot.com udało nam się zrobić kolejne wspólne zdjęcia. Mam nadzieję, że podoba wam się to urozmaicenie. My z Marysią lubimy wspólne zdjęcia, zawsze się nagadamy i naśmiejemy :)













Mój zestaw:
Koszula: H&m
Spódniczka: Reserved
Buty: Top secret
Torebka: Stradivarius

Marysia:
Koszula: KLIK
Spódniczka: Bonpirx
Buty: Shoelook
Torebka: Persunmall

7 komentarzy:

  1. Ja właśnie w tym roku kończę gimnazjum, zazdroszczę,że już nie musisz uczęszczać do szkoły ;/ Świetne stylizacje!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/ mogę liczyć na twoją pomoc? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wyglądacie. :)
    No ja powróciłam do szkoły, za sprawą syna. ;) Choć to już nie to samo. Ale uczucie jest dziwne, kiedy to właśnie ja idę na wywiadówkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zestawy obie macie na sobie ale mimo wszystko czekam aż będzie post z osobą której nigdy na żadnym blogu nie widziałam :) i mam nadzieję że kiedyś pojawi się post w którym będziesz wyglądać tak jakbyś szła na jakąś imprezę chrzciny/osiemnastkę/wesele :P ale mimo wszystko świetny blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas próbuję namówić jakąś koleżankę, jedyna, która się zgodziła to Ola ale nigdy nie ma czasu :( Będę ją męczyć aż zrobimy te zdjęcia :)
      3 października jadę na wesele więc być może taki post się pojawi :)

      Pozdrawiam, Justyna

      Usuń
  4. Oj tak, na gadać to my się nigdy nie możemy. ..
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡ ♥

    OdpowiedzUsuń