czwartek, 10 września 2015

159.

Hej!

W końcu zamówiłam meble do mojego pokoju! Niestety w moim pokoju nie ma zbyt dużej przestrzeni, więc problem z wyborem mebli, które się zmieszczą był ogromny. Bardzo lubię swój obecny wystrój, jednak teraz kompletnie brakuje mi miejsca. Mam nadzieję, że nowe meble będą pojemniejsze :)
Dzisiaj jak zwykle pokazuje wam prosty zestaw w kolorystyce black&white, jedyna rzecz, która się wyróżnia to różowe szpilki. Udało mi się je kupić w atrakcyjnej cenie podczas wycieczki do Torunia. Takie "pamiątki" to ja mogę zawsze przywozić :)












Bluzka: Promod
Spodnie: Mango
Torebka: Stradivarius
Buty: No name

9 komentarzy:

  1. Fajny zestawik! Podoba mi się ta kropeczkowo-groszkowa bluzka ;-)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie przełamałaś tę klasykę- buty w mocnym kolorze były super pomysłem. Całość bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super look w połączeniu z butami! Brawo

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kobieca stylizacja ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowe szpilki do tego zestawu to fajny akcent.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny zestaw! Mam białe rurki i podobne szpilki tylko nie wiem gdzie dostać taką bluzkę. Jutro pojadę do Fashion House może coś podobnego wpadnie mi w oko i uda mi się dostać na którejś z wyprzedaży.

    OdpowiedzUsuń