poniedziałek, 24 sierpnia 2015

157.

Hej!

W końcu dorwałam się dzisiaj do komputera! Cały weekend byłam w pracy od 9 do 22... Pogodzenie dwóch prac i prowadzenia bloga bywa trudne. Przepraszam, że zaniedbuje wasze blogi i nie zostawiam komentarzy ale do was zaglądam :)
Spódnico spodnie z dzisiejszego postu kupiłam jakiś czas temu na Mango Outlet. Są lekkie, przewiewne i bardzo komfortowe. Niech lato się nie kończy!














Bluzka: Camaieu
Spodenki: Mango Outlet
Torebka: Stradivarius
Buty: Mohito

15 komentarzy:

  1. Świetne są te spódnico spodnie, też kiedyś miałam coś podobnego i rzeczywiście jest to bardzo komfortowe.
    Super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te spódnico spodnie, też kiedyś miałam coś podobnego i rzeczywiście jest to bardzo komfortowe.
    Super wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  3. takie spódnico spodenki są świetne !
    bardzo fajnie wyglądasz !
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój ulubiony zestaw kolorystyczny <3


    __________________
    fashion, makeup i nie tylko
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna spódniczka i torebka:) jak zawsze piękny zestaw:)
    pozdrawiam:)

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna spódnica :)
    Wspaniale wyglądasz
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :)

      Pozdrawiam serdecznie, Justyna

      Usuń
  8. świetny zestaw jak zawsze, z niecierpliwością czekam na następny, mam nadzieję że dzięki temu że zakończyłaś edukację od września znajdziesz więcej czasu i będzie więcej postów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję :) Chociaż często jest tak, że w jednej pracy jestem od 9 do 15 a w drugiej od 15.30 do 22 i niestety w takie dni nie mam szans żeby zrobić zdjęcia :( Jedno jest pewne, będę się starała! :)

      Pozdrawiam serdecznie, Justyna

      Usuń
  9. Ładny zestaw, spódnico spodnie naprawdę fajne i pewnie wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim wydaniu prezentujesz się najfajniej - bardzo dziewczęco i tak delikatnie. Warto mieć paski w swojej szafie, są ponadczasowe i pasują do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy będzie następny post?

    OdpowiedzUsuń