poniedziałek, 17 sierpnia 2015

156.

Hej!

Uwielbiam wyjazdy, chodząc po innym mieście odpoczywam i nabieram sił. W minioną środę miałam okazję odwiedzić Toruń, ostatnio byłam tam będąc jeszcze dzieckiem. Jest to naprawdę piękne miasto, a starówka zapiera dech w piersiach. Cały dzień spędziliśmy na zwiedzaniu, spacerowaniu po rynku, udało nam się załapać na rejs po Wiśle i oczywiście nie obyło się bez smacznego jedzenia :)



Przy temperaturze 35 stopni była to chyba jedna z najbardziej obleganych "atrakcji" Torunia :)





Widoki z wieży ratuszowej były cudowne, mimo, że wchodzenie na samą górę nie należy do najprzyjemniejszych to mogłabym przychodzić tutaj codziennie! 







12 komentarzy:

  1. Piękny Toruń i Wy piękni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Toruń to bardzo ładne miasto :) super zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam w Toruniu, widać że ładne moejsce :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja Toruń odwiedziłam w piątek :) super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sukienka i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne wyglądasz! super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia Justynko i super kiecka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia! :) Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny jest Toruń :) świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sukienka ! Znakomicie wykonane zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, odrazu przypomniały mi się moje wakacyjne wyjazdy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy będzie następny post?

    OdpowiedzUsuń