środa, 12 sierpnia 2015

155.

Hej!

Dzisiaj razem z Marysią z bloga http://marcelka-fashion.blogspot.com/ przygotowałyśmy wspólny wpis :) Zbierałyśmy się do tego od dłuższego czasu, niestety praca od poniedziałku do niedzieli ograniczała moje możliwości. Teraz się to trochę zmieniło i w końcu udało się nam spotkać.
Z Marysią mamy bardzo podobny gust, więc okazało się, że w naszych szafach znalazły się podobne rzeczy. Buty kupiłyśmy na przecenach i dopiero kiedy pokazywałyśmy je na facebooku okazało się, że spodobały nam się te same modele :) Bardzo się cieszę z tego spotkania i mam nadzieję, że od czasu do czasu będą pojawiać się takie posty.
Do zdjęć wybrałyśmy motyw marynarski, który co lato robi furorę na blogach. Mam nadzieję, że w naszym wydaniu również się wam spodoba!













Bluzka: Mohito
Spódnica: Mohito
Torebka: No name
Buty: Stradivarius

Marysia:
Bluzka: loompex.com.pl
Spódniczka: Allegro
Torebka: No name
Buty: Stradivarius

14 komentarzy:

  1. super wyglądacie;)

    _____________________
    fashion-blog
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby dwie piękne :)
    buciki z teraźniejszej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, z wyprzedaży z grudnia :(

      Usuń
    2. Szkoda bo są na prawdę świetne, robię porządek w szafie bo za mało miejsca a już planuję co kupię :D ah te kobiety

      Usuń
  3. od niedawna zaglądam na twojego bloga i jest on naprawdę świetny i lepiej rozbudowany niż pozostałe blogi :) w jednym z postów obiecałaś zdjęcia z koleżanką która ma dopiero zakładać bloga, mam nadzieję że kiedyś pojawi się post z osobą która nie prowadzi bloga i to będzie taka miła odmiana :) mimo że kocham styl marynarski już od dziecka to żadna ze stylizacji mnie nie urzekła :( blog jest naprawdę świetny i mam chęci przejrzeć go od początku ale brakuje mi na to czasu, kiedyś na pewno nadrobię wszystkie posty i mam nadzieję że następny post pojawi się niebawem :) Pozdrowienia dla was dziewczyny i powodzenia w prowadzeniu bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wyczerpujący komentarz! :)
      Mam nadzieję, że niedługo uda nam się z Olą umówić na zdjęcia, niestety na razie większość czasu spędza u swojego chłopaka w innym mieście.
      Dziękuję, że zaglądasz na mojego bloga, jest mi bardzo miło!

      Pozdrawiam, Justyna

      Usuń
  4. zauroczyły mnie Wasze torebki , są śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie! :) Bardzo mi się podobają paski!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądacie ;) bardzo podoba mi się Twoja spódnica to nowa kolekcja ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękujemy! :) Niestety kupiłam ją w tym roku na wyprzedaży i chyba jest już niedostępna :(

      Usuń
  7. Byłam już u Marysi, ale u Ciebie też muszę skomentować. Super pomysł na sesję. Stylizacje - bomba.

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy będzie następny post?

    OdpowiedzUsuń