sobota, 8 sierpnia 2015

154.

Hej!

W końcu mamy prawdziwe lato! Zazdroszczę tym, którzy siedzą sobie teraz nad jeziorem czy morzem. Ja niestety szybko dodaję post i szykuję się do pracy na 15. To, co jest teraz dla mnie najgorsze, to to, że moja praca wymaga koszuli na długi rękaw i granatowych lub czarnych spodni, a mój samochód nie ma klimatyzacji, także droga do pracy jest dla mnie męką i udręką. Ale nie ma co narzekać, niech lato trwa!
Sukienka którą mam na sobie jest idealna na taką pogodę dzięki temu, że ma cienki i przewiewny materiał. Ostatnio stała się moim numer jeden w szafie :) KLIK














Sukienka: Shein KLIK
Torebka: Stradivarius
Buty: Stradivarius

7 komentarzy:

  1. śliczna sukienka

    www.modawygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna sukienka ;)

    Pozdrawiam
    www.emynia.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta sukienka! Ma bardzo ładne kolorki :) Współczuję Ci tej koszuli i spodni w drodze do pracy bez klimatyzacji :(

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz
    sukienka jest śliczna - sama się nad nią zastawiałam :))

    OdpowiedzUsuń