wtorek, 28 lipca 2015

152.

Hej!

Co tam u was słychać? Ja w końcu przestałam mieć nadzieję, że mój obiektyw się sam naprawi i oddałam go na gwarancję. Niestety teraz mamy tylko obiektyw kitowy, który już mojemu narzeczonemu nie odpowiada. Mam nadzieję, że serwis Sony szybko upora się z naprawą i już niedługo dostaniemy go z powrotem.
Za jakiś czas na blogu pojawi się post z moją koleżanką Olą, która również rozważa założenie bloga. Ostatnio pojawiły się komentarze, że ciekawym urozmaiceniem bloga byłoby dodawanie zdjęć, np. z koleżanką a na szczęście Oli nie musiałam długo namawiać :)
Jeżeli chodzi o zestaw... Luźniejsze spodnie są fajnym rozwiązaniem na chłodne lato. Niestety w tym roku bardzo rzadko zakładam krótkie spodenki z powodu pogody a znowu rurki są męczące jeśli jednak wyjdzie słońce. Ja swoje spodnie kupiłam na wyprzedaży w Camaieu i jestem z nich bardzo zadowolona.








Bluzka: Camaieu
Spodnie: Camaieu
Żakiet: Stradivarius
Buty: Deichmann

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie! Mega podoba mi się torebka, taka klasyczna.

    www.moniquerehmus.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobaja mi się takie klasyczne looki!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak elegancko wyglądasz:) spodnie i marynarka są superowe:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja, trochę elegancka, trochę na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobaja mi się takie klasyczne looki, a na twoim blogu panuje styl i elegancja :) zastanawiam się kiedy następny post? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę jeszcze mamie zrobić hybrydę, więc pewnie jutro do południa :)

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  6. świetny look - sama chętnie bym się tak ubrała :)
    super są te spodnie - nie wiedziałam, że w Camaieu są takie fajne rzeczy - ja zawsze omijałam ten sklep...

    OdpowiedzUsuń