niedziela, 19 lipca 2015

151.

Hej!

Dzisiaj mam dla was trochę zdjęć z Łodzi. W związku z nową pracą musiałam pojechać na kilkudniowe szkolenie a przy okazji udało się zwiedzić parę ciekawych miejsc. Niestety pogoda nas zastała jesienna. Najlepsze było to, że nie wzięłam ze sobą żadnej kurtki i pędziłam do Manufaktury jakąś kupić i to było dobre posunięcie. Bez tej kurtki nie dałabym rady, stwierdziliśmy, że pogoda nas nie odstraszy, więc spędzaliśmy czas na świeżym powietrzu podczas deszczów i wiatrów. Aż tak dużo czasu nie mieliśmy bo szkolenie miałam od 9 do 17 i musiałam się jeszcze przygotować do egzaminu, ale udało nam się zwiedzić palmiarnię, zoo, ogród botaniczny :)















21 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne miejsce i świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. super fotki
    kurtka latem - skąd ja to znam :(
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog. Zapraszam do siebie :)
    http://raspberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. musze sobie kupić taką kurteczkę, strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ta pierwsza stylizacja :) i zebra ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham zebry, tak się cieszę, że w końcu udało mi się zrobić takie zdjęcie :D

      Usuń
  7. świetny post i wszystkie stylizacje! :D nie mogę się doczekać następnego i tego co wspomniała w komentarzu Ania! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy będzie następny post? ;)

      Usuń
    2. Właśnie wybieram zdjęcia więc za godzinkę powinien się pojawić :)

      Usuń
  8. Pierwsze co rzuca się w oczy jak ogląda się zdjęcia to oczy! taaakie niebieskie! :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt, świetna kurtka :)) Na Twojego bloga trafiłam dopiero teraz i to co najbardziej rzuciło mi się w oczy to nagłówek i cytat - genialne!

    Pozdrawiam i zapraszam
    http://conlineatee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zaglądać :)

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  10. Kapitalny jest ten żakiet. I czarna spódnica - chyba że to sukienka, nie widzę na zdjęciu dokładnie. Ale bardzo mi się podoba. Takie "przymusowe" zakupy też bywają fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica :) Z zakupu jestem zadowolona a to chyba najważniejsze :D

      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  11. http://2hx.pl/r/dGNmFacebook-Kolor

    OdpowiedzUsuń
  12. http://2hx.pl/r/dGNmFacebook-Kolor

    OdpowiedzUsuń