niedziela, 12 lipca 2015

150.

Hej!

W końcu wracam! Ostatni czas był tak zaskakujący i intensywny, że aż sama w to nie wierzę :) Dostałam pracę i to już taką poważną! Spadło to na mnie jak grom z jasnego nieba. Kiedy dowiedziałam się, że zostałam zatrudniona musiałam załatwić sporo spraw i szykowałam się na szkolenie, które odbyło się w Łodzi. Obym tylko poradziła sobie na okresie próbnym... Niestety musiałam zrezygnować z jednej pracy bo z trzema już bym sobie nie poradziła, za krótką mamy dobę.
Zdjęcia zestawu były robione podczas wycieczki do Gołuchowa. Tam spotkała nas ulewa, więc szybko zrobiliśmy parę fotek i uciekaliśmy do Kalisza w którym było już słonecznie.
Marynarka w kwiatki jest tak uniwersalna, że jest to chyba jedna z bardziej wykorzystywanych rzeczy w mojej szafie. Żeby wszystkie rzeczy w damskiej szafie były tak praktyczne...









Marynarka: Bershka
Spódnica: Stradivarius

17 komentarzy:

  1. wszystko tak pięknie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne połączenie kolorystyczne:) marynarka i spódnica super!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka świetna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. weitne zestawienie kolorystyczne :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że do tak wzorzystej i kolorowej stylizacji dałaś czarne dodatki,
    Powodzenia Kochana w nowej pracy.

    Pozdrawiam
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny, radosny zestaw! :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna marynarka! :)

    Obserwuje, pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    http://strzalaa.blogspot.com
    __

    Zaczynam współpracę z jedną firma i potrzebuje Twojej pomocy:) Czy mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    http://strzalaa.blogspot.com/2015/07/lucluc-bang-bang.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zatrudnienia :) Trzymam kciuki żebyś podołała.
    A stylizacja bardzo mi się podoba. Kobieta w spódnicy jest zawsze piękna. A marynarka dodaje niebanalnego charakteru. Nie dziwie się, że nie rozstajesz się z nią :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko pięknie gdyby nie te buty i torebka, kiedy będzie następny post?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo świetny post :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post i stylizacja, bardzo mi się podobają wszystkie twoje stylizacje :) a nie zastanawiałaś się kiedyś czy nie zrobić zdjęć do postu z jaką przyjaciółką/siostrą/znajomą bo to mogłoby coś nowego wnieś na twój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że takie posty byłyby ciekawe a teraz mam trochę więcej wolnego czasu więc może uda się coś wykombinować :)

      Usuń
  12. Świetny post i elegancka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń