wtorek, 30 czerwca 2015

149.

Hej!

Wczoraj razem z narzeczonym wybraliśmy się do Gołuchowa i Kalisza. W tym roku mam tylko dwa dni wakacji, więc jakiś dłuższy wyjazd nie wchodził w grę. Teraz do września będę pracować od poniedziałku do niedzieli i tak w kółko. Do wesela już niecały rok więc trzeba odłożyć jeszcze trochę pieniędzy... Mimo, że wypad był jednodniowy to bardzo miło spędziliśmy czas. Pospacerowałam trochę po Kaliszu, który zauroczył mnie starą zabudową i licznymi kawiarenkami :) Taka mniejsza wersja Poznania. Chciałam Wam pokazać kilka zdjęć, niestety z telefonu bo obiektyw ostatnio zawodzi. Jutro idę go w końcu oddać na gwarancję.



 Jako pierwszy przystanek "obraliśmy" Gołuchów. W tamtym roku jedliśmy w tym miejscu przepyszną pizzę i postanowiliśmy tam wrócić. Uwielbiam ciągnący się ser a teraz bez aparatu jedzenie takich rzeczy to czyta przyjemność :)

 W Kaliszu najbardziej spodobał mi się rynek, po którym spacerowało mnóstwo osób. Chyba się tam przeprowadzę :)

 Przepyszne lody naturalne to kolejna rzecz, dzięki której na pewno wrócę do Kalisza :D


 Dużo zieleni i liczne parki, w których można wypocząć, to miejsca których bardzo brakuje mi w Koninie.

No cóż, nie przeżyłabym gdybym sobie czegoś nie kupiła, a taka przecena zawsze kusi :)

21 komentarzy:

  1. Jak ja dawno pizzy nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką koszulę w kratkę, tylko w wersji czarno-białej. Oczywiście tez skusiła mnie obniżka. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też uwielbiam takie wycieczki, nawet ostatnio z tego powodu kupiłam sobie tanio samochód aby móc zwiedzać miasta jednak okazało się że nie nadaje się na dalsze trasy, a autobusami niekomfortowo się jeździ, choć jeżdżę nimi od dzieciństwa ale żeby w jakąś jednodniową wycieczkę się wybrać poza miasto w którym mieszkam to już problem. świetne zdjęcia, pizza w Gołuchowie jest naprawdę pyszna. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten Kalisz, dobrze, że udało CI się chociaż ten jeden dzień wygospodarować..:)
    Zapraszam do siebie na stylizację z kombinezonem:)
    http://patrisyastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O jezu, jestem taki głodny a jak dotarłem do zdjęcia z pizzą to mój brzuch od razu dał o sobie znać. Takie swobodne, spontaniczne wypady są najlepsze. Nie ma to jak spędzić wolny czas z ukochanym przy boku ^ ^. Nie miałem niestety okazji odwiedzić tych dwóch miast.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pizza wygląda przepysznie <3 fajne zdjęcia widzę wycieczka udana:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia, a w tej koszuli wyglądasz rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny ciekawy wpis ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off
    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna koszula! I zachciało mi się pizzy:( :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Kalisz! Nie wierzę moje okolice! :) (ok 30km od Kalisza) W Wielkopolsce nie brakuje ciekawych miejsc do obejrzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post, widzę że postanowiłaś odwiedzić moje miasto :) a tak z ciekawości to kiedy będzie następny post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro o 6 wyjeżdżam na szkolenie ale postaram się coś dodać jutro albo pojutrze :)

      Pozdrawiam, Justyna :)

      Usuń
    2. kiedy będzie następny post?

      Usuń
  12. http://julexjula.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://julexjula.blogspot.com/?m=1
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście rynek w tym mieście ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale narobiłaś mi smaka tą pizzą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejny ciekawy wpis - gratulujemy ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy i przesyłamy dla wszystkich czytelników

    KOD RABATOWY: 10off
    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  17. super :) dzięki za kod

    Mój ostatni wpis: Jakie przewody audio do podłączenia gitary?

    OdpowiedzUsuń