piątek, 12 czerwca 2015

147.

Hej!

W tym poście na mojej głowie miała być burza loków. No właśnie, miała... Jeżeli chodzi o kręcenie, czesanie, upinanie włosów to jestem kompletną amatorką. Nawet prosta obsługa lokówką sprawia mi trudność. Zrobiłam sobie na głowie takiego "baranka", że jedynym ratunkiem było związanie włosów w kitkę. Fryzurę jakoś udało się uratować i nawet byłam zadowolona z efektu :)
Sukienka/tunika którą mam dzisiaj na sobie urzekła mnie na jakimś blogu. Bardzo mi się spodobała i stwierdziłam, że muszę ją mieć. Jestem bardzo zadowolona, jakość jest świetna i będę ją na pewno często nosiła :)














Sukienka: Shein KLIK
Spodnie: H&M

18 komentarzy:

  1. u mnie każdy eksperyment z włosami kończy się spięciem w kitkę haha !

    OdpowiedzUsuń
  2. O Kochana świetna stylizacja black&white :) Ten płaszczyko-kardigan jest świeeetny! Chcę taki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja, a ta tunika/sukienka bardzo do ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny zestaw:) i fryzura też bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka cudna, tylko wybrałabym inny kolor, bo jakoś sceptycznie podchodzę do białych ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  6. sukienka to totalnie mój styl, minimalistycznie, w stonowanych kolorach, mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak czy siak fryzura ładna :) A niewymyślne biało-czarne looki zawsze są w cenie. Szyk sam w sobie :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy blog prowadzony z pomysłem - gratulujemy ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy i przesyłamy

    KOD RABATOWY: 10off
    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Wyglądasz w niej idealnie. Masz super figurę. Będę tu częściej zaglądać i czekam na nowe stylizacje.
    Zapraszam też na mojego bloga http://black-pearls.blogspot.com/
    Będę wdzięczna za obserwację. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post, pozdrawiam i czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy bedzie nastepny post?

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi Justyna. This is the first time I see your blog and is the first time that I write. I'm Eni, blogger from Italy. I like very much this outfit. I think outfits based in black and white are never wrong! Stylish, basic and formal at same time. If you want, take a look at my new post and let me know what you think. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie, ten dłuższy żakiet ( bo tak bym to nazwała ) jest super i całkiem w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przewijając zdjęcia cały czas myślałam: czy jest to sukienka czy raczej żakiet (bo tak go użyłaś w swojej stylizacji) :)
    Wyglądasz cudownie !

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz 💖☺️

    www.modawygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń