środa, 10 czerwca 2015

146.

Hej!

Chyba na jakiś czas będę musiała się rozstać ze swoim obiektywem... Coś nie łapie ostrości i według mojego narzeczonego jest jeszcze jakiś problem. Pamiętam jak kupowałam swoją lustrzankę, to sprzedawca który nam doradzał, mówił że za jakiś czas i tak będziemy dokupować akcesoria. Wtedy oczywiście twardo twierdziłam, że nie będą mi potrzebne bo jakość i tak będzie lepsza niż z cyfrówki, a teraz z chęcią zaopatrzyłabym się w nowy, lepszy obiektyw i lampę błyskową i jeszcze body :D
Dzisiaj prezentuję zestaw typowo sportowy, co jest dziwne jak na mnie. Dużo lepiej czuję się w eleganckiej wersji. Buty jednak sprawdzają się idealnie podczas długich spacerów, więc ich zakup był jak najbardziej strzałem w dziesiątkę!










Marynarka, spodnie, bluzka - H&M

15 komentarzy:

  1. świetny post, taka miła odmiana ;P ale mimo wszystko przemyciłaś marynarkę, jak dla mnie lepsza byłaby bluza i wtedy byłby w 100% sportowy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam o bluzie tylko jest taki mały problem, że żadnej nie mam :D Taki ze mnie sportowy człowiek :)

      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  2. Przefajnie wyglądasz. Bardzo lubię takie na wpół oficjalne i sportowe propozycje. Moda zakładania sportowego obuwia do wszystkiego bardzo się zadomowiła. I dobrze, kapitalnie to wygląda :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. buty <3

    _________________________
    fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw !
    bardzo podoba mi się, że założyłaś takie buty do w sumie troszkę eleganckiej góry
    spodnie mają ciekawy fason - dobrze w nich wyglądasz !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarka ma nieco sportowy krój co nie zmienia faktu, że jest marynarką :) A spodnie są świetne zapłaciłam za nie 49 zł a są jednymi z wygodniejszych jakie mam :)

      Pozdrawiam serdecznie, Justyna :)

      Usuń
  5. Uwielbiam połączenie marynarki ze sportowymi butami :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz, buty są super! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. No i fajnie jest , taka sportowa elegancja. Coraz bardziej podobają mi się takie połączenia jak marynarka plus adidasy lub płaszcz i trampki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy artykuł i zapraszam do mnie:

    http://mux1.pl/r/Dcdarmowedoladowanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super masz te buty nike.Sklep internetowy niestety nie znalazł mi tego modelu, mogłabyś napisać jaki to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Model to Nike Dual Fusion Lite 2 :)
      Dokładnie takie: http://archiwum.allegro.pl/oferta/nike-dual-fusion-lite-gs-599291-406-r-38-dwsport-i5181071079.html

      Usuń