piątek, 29 maja 2015

144.

Hej!

Ostatnio tyle się dzieje! Zostały mi 3 dni szkoły, 2 tygodnie praktyk, egzaminy zawodowe i kończę swoją edukację! Dziwnie się czuję, że nie będę już chodzić do szkoły. Z jednej strony się cieszę, ale z drugiej mam wrażenie, że kończy się w pewnym sensie beztroski czas. Mam nadzieję, że wszystko się dobrze poukłada w kolejnym etapie życia :)
Kombinezon, który dzisiaj pokazuję wygrzebałam w second handzie. Wygląda jak nowy i mam wrażenie, że w ogóle nie był noszony. Od jakiegoś czasu miałam zamiar kupić podobny a tu taka niespodzianka. Chyba takie zakupy cieszą najbardziej! :)












Kombinezon: Sh
Marynarka: Bershka
Torebka: Stradivarius

13 komentarzy:

  1. Ja bardzo się cieszę, że studia mam już dawno za sobą, jednak masz rację... brakuje tych spotkań ze znajomymi :(
    ale do tych stresów związanych z egzaminami za nic w świecie nie chciałabym wrócić :P hehe

    I właśnie za to uwielbiam buszować po SH, można tam znaleźć perełki za grosze i wciąż wyglądać modnie i stylowo <3
    super wyszparałaś ten kombinezon! też mi się marzy taki z długimi nogawkami, ale jeszcze nic dla siebie nie znalazłam :/

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linka w poście oraz baner Romwe?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję Ci ślicznie za pomoc i kliki :* gdybym równiez mogła coś pomóc na przyszłość- to pisz śmiało :)
      Miłego dnia :)
      Daria

      Usuń
  2. jaka ładna ta marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny komplet! 💖
    www.modawygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarka - przeurocza. Z kolei kombinezon wygląda jakby był stworzony specjalnie dla Ciebie. Bardzo mi się podoba :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Spojrzałam najpierw na zdjęcia, pomyślałam sobie "o, elegancka Pani" i zaczęłam czytać, że kończysz szkołę itd. Myślę "chwila, kończy szkołę?" weszłam w zakładkę O MNIE i przeczytałam, że masz 20lat, doznałam szoku bo wyglądasz na dużo starszą, nie wiem, może tylko na zdjęciach. Jestem w Twoim wieku i wyglądam na 16, 17 może... bywają chwile, że wolałabym wyglądać na swój wiek, ale powtarzam sobie, że na przyszłość będzie lepiej :D
    A stylizacja świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że to kwestia ubioru, zawsze wybieram rzeczy bardziej eleganckie i może dlatego wyglądam poważniej :) Chociaż w rzeczywistości dużo osób mówi, że nie wyglądam na 21 lat tylko mniej ale to raczej jak mam na sobie jeansy i adidasy :D

      Pozdrawiam, Justyna :)

      Usuń
  6. zdecydowanie najlepsza stylizacja, pięknie wyglądasz!

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladnie, nie myslalas jednak zeby zrobic jakas abstrkacje i ubrac np koszulke dziedzic pruski?

    OdpowiedzUsuń