wtorek, 26 maja 2015

143.

Hej!

Dzisiaj post z okazji Dnia Mamy! W tym roku razem z mamą postanowiłyśmy zrobić sobie kilka zabawnych zdjęć do rodzinnego albumu. Wyszły na tyle fajnie, że jedno nawet zamieściłyśmy w konkursie organizowanym przez konińską galerię z okazji tego święta. Przez chwilę znowu poczułam się jak małe dziecko, z mamą narobiłyśmy tyle hałasu na placu zabaw, że dzieci się z nas śmiały :) Moja mama to dla mnie najlepsza przyjaciółka z którą uwielbiam spędzać czas nie tylko w ten dzień ale i wszystkie inne!






8 komentarzy:

  1. ale jesteś podobna do Mamy:) piękne zdjęcia:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jesteście cudowne, wow! Swietna sesja! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, jesteście bardzo podobne ,
    a ta sesja jest super, świetny pomysł ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, obie wyglądacie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie wyglądacie <3 i jesteście do siebie bardzo podobne :) wszystkiego najlepszego dla naszych mam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. pomysł z takimi zdjęciami - bomba! świetnie wyglądacie kochane:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny wpis! poprawiłaś mi humor :*

    OdpowiedzUsuń