środa, 13 maja 2015

141.

Hej!

Dzisiaj mam dla was zestaw z wczorajszego spaceru. Uwielbiam majową pogodę kiedy wszystko budzi się do życia, dlatego ostatnio wybieram żywe kolory, które odzwierciedlają mój nastrój :) Bluzkę i spodnie kupiłam na bazarku. Przy okazji zakupów spożywczych zajrzałam do sklepiku, w którym często można spotkać ciekawe koszule i akurat "wpadły mi oko" te spodnie. Czasem warto zajrzeć też do mniejszych sklepów bo możemy tam znaleźć fajne rzeczy w niższej cenie.









Bluzka, spodnie: No name
Buty: Stradivarius

22 komentarze:

  1. Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać , ze dobrze czujesz sie w tej stylizacji! I o to wlasnie chodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne połączenie :) Oj tak, często sklepiki no name oferują lepsze rzeczy, niż niejedna sieciówka :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty świetne, spodnie świetne.. jeju, wszystko mi się podoba :) Pięknie się prezentujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie robią całą stylizację, fajnie że dobrałaś do nich jednolitą resztę. Całość wygląd efektownie, ale nie jest przekombinowana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, spodnie są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jej jak cudnie! super spodnie i buciki! :)) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spodnie i wgl super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie baaaardzo mi się podobają, super urozmaicają prosty zestaw i sprawiają, że coś fajnego się tu dzieje :)
    Masz rację kochana, nie tylko w dużych galeriach handlowych można znaleźć fajne rzeczy...

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna wiosenne stylizacja, śliczna torebeczka :)

    Pozdrawiam !

    meleyna-style.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wyglądasz :) a spodnie w takie wzory bardzo mi się podobają, zawsze miła odmiana od zwykłych jeansów

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny zestaw, kiedy będzie kolejny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Zdjęcia zostały dzisiaj zrobione więc jutro pojawi się post :)

      Usuń
  13. Nie ma to jak majowe spacery :) Ze stylizacji w oko wpadła mi tylko torebka, która jest bardzo wyważona.

    OdpowiedzUsuń
  14. moja ulubiona Twoja stylizacja! :) pozdrawiam, Z :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja, ciekawe jak by sie spodnie komponowały np z freshkicks? Lubie takie abstrakcje :)

    OdpowiedzUsuń