czwartek, 7 maja 2015

139.

Hej!

Ostatnio strasznie szaleję jak wchodzę do Stradivardiusa! Właściwie to w dzisiejszym wpisie tylko koszula jest z Sheinside (link na dole). Bardzo ją polubiłam, jest ze świetnego materiału, a przede wszystkim ma bardzo ciekawy krój. Wracając do tematu Stradivariusa: niestety ciężko tam trafić na jakiekolwiek zniżki, ale ostatnio znalazłam stronkę na której pojawiają się do niego rabaty i dostawa jest w tej chwili gratis. Kiedy wiem, że wybieram się do centrum handlowego na zakupy to sprawdzam ceny i promocje w internecie i często zaoszczędze właśnie kupując online. A jeżeli tak jak ja lubicie ciuchy marki Stradivarius to zachęcam do śledzenia strony Tanio bo zawsze może nam zostać jakiś "grosz" w kieszeni! :)













Koszula: Sheinside KLIK
Spodnie, buty, torebka: Stradivarius

7 komentarzy:

  1. koszula ma genialny dół!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ekstra koszula i buty! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juz dawno nic nie kupiłam w Stradivariusie

    _________________
    Fashionblogger
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana pięknie wyglądasz !!!
    zauroczyły mnie Twoje spodnie - dawno kupione'?
    Świetnie się prezentują

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna bluzeczka, uwielbiam koronkI :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look.

    Bardzo podoba mi się takie połączenie!

    ~~~~~~~~~~~~~~~>>>>>>>>
    Zapraszam również do mnie na blog.
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wiosenna stylizacja! Faktycznie dół koszuli jest bardzo efektowny :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń