piątek, 1 maja 2015

138.

Hej!

Jakie macie plany na weekend majowy? :) Ja niestety dzisiaj idę na popołudniu do pracy, a w sobotę i niedzielę pracuję całe dnie. W tym roku sobie nie odpocznę, ale wam życzę pięknej pogody i mile spędzonego czasu!
Ostatnio stałam się ofiarą zdjęcia biometrycznego... Idąc na komisję wojskową musiałam uaktualnić swój wizerunek, więc wybrałam się do fotografa zrobić nowe zdjęcie. Niestety od 1 marca wykonuje się do dowodów osobistych zdjęcia jak do paszportów, z czego jestem bardzo niezadowolona. Zawsze mówiłam, że na zdjęciach legitymacyjnych czy dowodowych źle wychodzę, a teraz to już kompletna porażka! Wyglądam jakbym swoje zdjęcie wykradła z kartoteki policyjnej. Już nigdy nie dam nikomu mojego zdjęcia do portfela, no chyba że ktoś będzie chciał wydawać mniej pieniędzy i rzadziej otwierać portfel :)
Jeansy, które mam na sobie w dzisiejszym zestawie są moim ostatnim hitem zakupowym. Trafiłam na nie w H&M, kosztowały 49 zł a są naprawdę wygodne i warte swojej ceny. Zestawiłam je z różową marynarką, która przełamuje jasny kolor spodni. Czarne sandałki i zwyklak na spacer gotowy.











Żakiet: Stradivarius
Spodnie: H&M
Buty: Stradivarius

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również załapałam się do drobnej pracy na weekend majowy, ale może wyjdzie mi to na zdrowie :)
    Co do stylizacji - świetnie wyglądasz, kolory fajnie dobrane. A torebka i buty podobają mi się najbardziej :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blazer super, ma świetny kolor!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor żakietu :) super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń