poniedziałek, 27 kwietnia 2015

137.

Hej!

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić firmę YoupiBag, która zajmuje się tworzeniem unikalnych etui na nasze sprzęty. Youpibag daje nam możliwość stworzenia naszego indywidualnego projektu, który następnie zostaje precyzyjnie wykonany. Mój laptop jest dosyć duży, i mimo że mam go już jakiś czas, to do tej pory nie dorobiłam się pokrowca czy torby, bo po prostu wybór na większe laptopy jest bardzo mały. W YoupiBag możemy dostosować od grafiki aż do rodzaju zapięcia i koloru poszczególnych elementów. W ofercie tej firmy znajdziemy również pokrowce i etui na telefon, wszystko co potrzebne do tabletu, możemy również wybrać materiał z którego stworzony będzie nasz projekt. Zapraszam serdecznie do zapoznania się z ofertą YoupiBag KLIK







12 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądają :) Muszę pomyśleć o czymś na telefon, bo mój lata luzem po torebce :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa! :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa, mało jest takich stron w internecie gdzie można samemu zaprojektować od podstaw swoje etui/pokrowiec. Też mam większego laptopa i znam ten ból, zaraz zaglądam na stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post ale liczę na więcej postów z twoimi zdjęciami bo naprawdę świetne zestawy prezentujesz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Postaram się dodawać częściej! Takie komentarze bardzo mnie motywują, więc jutro na pewno pojawi się nowy post z zestawem :)

      Pozdrawiam, Justyna

      Usuń
  6. Ciekawe etui, na pewno zajrzę na stronę :)

    OdpowiedzUsuń