wtorek, 21 kwietnia 2015

136.

Hej!

W końcu się doczekałam ładnej pogody, taka zdecydowanie może już zostać! Z nadejściem wiosny przyszła nowa praca, strasznie się cieszę, że wszystko jakoś się układa. Kolejną rzeczą, która mnie strasznie ekscytuje jest oglądanie sukni ślubnych, 4 maja jadę się za jakąś rozejrzeć. Co prawda do ślubu jeszcze rok, ale wolę pooglądać wcześniej niż na ostatnią chwilę, tym bardziej, że kolejny miesiąc, który będę miała spokojniejszy to październik...
W dzisiejszym zestawie królują jasne kolory. Udało mi się powstrzymać od dodania chociażby akcentu czarnego. Buty i kurtkę udało mi się kupić na wyprzedaży za niewielką sumę. Trzeba zbierać pieniądze bo w czerwcu nowe przeceny :)













Kurtka: Top Secret
Spodnie: H&M
Bluzka: Promod
Buty: Stradivarius

24 komentarze:

  1. Śliczne wiosenne kolory,które nadają ciekawy efekt. A buty są cudne! :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz ślicznie,
    tak wiosennie
    i widzę buciki...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez sie cieszę, ze w końcu jest taka pogoda <3 aż chce sie żyć :)

    _______________________
    Fashion&minimalist Blogger
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kurtałka !
    Masz jakiś wymarzony model sukni którego będziesz szukać, czy nie masz żadnego zarysu ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)

      Oj mam, musi mieć koniecznie koronkę na dekolcie, nie aż tak mocno rozkloszowana i zapięcie musi być z malutkich guziczków :) Wstawiłabym zdjęcie sukni, która mi się podoba ale mój narzeczony za często tu zagląda :)

      Pozdrawiam, Justyna

      Usuń
  5. Kurtka jest prześliczna, ma świetny kolor :) i bardzo ładnie się komponuje z tą bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka ma piękny print i buty bardzo ciekawe :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ten look!
    Wszystko świetnie dopasowane. Moje ulubione kolory!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia i w ogóle cała stylizacja.
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna wiosenna stylizacja, kolory bardo ładne, podoba mi się bluzka. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, U mnie nowy post o naszywkach na ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz w pastelach. Co do sukni ślubnej masz rację im wcześniej tym lepiej, jeżeli mogę Ci coś doradzić, to czasami warto uszyć idealną suknię - może wyjść o wiele taniej niż w salonie, a będzie w 100 % idealna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam jednak nie mam żadnej krawcowej z polecenia, która szyje suknie ślubne... Trochę boję się, że może wyjść inaczej niż sobie wymarzę a w salonie mam gotowy projekt.
      Dziękuję za komentarz! :)
      Pozdrawiam, Justyna :)

      Usuń
  11. Śliczna kurtka i buty !! Super post :p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolory, buty i kurtka są świetne! :)
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wiosenny zestaw!
    Ja nie mogę się doczekać aż będę jeździć za suknią ślubną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To chyba dla każdej kobiety ogromne przeżycie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne buty! Do twarzy ci w pastelach!

    Zapraszam na giveaway na moim blogu! Do wygrania sukienka!
    http://pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3
    Coś czuję , że będę wpadała tu codziennie :3
    zapraszam do mnie :*
    Obserwujemy :)
    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne buty! Bardzo pasują Ci takie wiosenne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne buty ! Zapachniało wiosną :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealny styl na wiosnę, buty eleganckie z duszą, mają to coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń