poniedziałek, 13 kwietnia 2015

135.

Hej!

Pogoda zrobiła się piękna więc pora zacząć kompletować letnią garderobę. Dzisiaj pokaże wam kilka moich propozycji, wszystkie rzeczy są ze strony Sheinside.


Uwielbiam wszystko co jest w paski. Pierwsza sukienka będzie świetnie wyglądać ze zwykłymi sandałkami/balerinami/trampkami. Druga sukienka jest idealna na letnie wieczorne wyjścia.

Ogrodniczki marzą mi się od jakiegoś czasu. Do tej pory nie znalazłam nic interesującego, te bardzo mi się spodobały i mam zamiar przygarnąć je do mojej szafy. Krótkie jeansowe spodenki są podstawą latem :)

Moja miłość do żakietów jest ogromna. Zawsze przygarnę kolejny do mojej kolekcji :)

Kombinezony są świetnym rozwiązaniem kiedy się śpieszymy i nie mamy czasu na łączenie góry z dołem. Uwielbiam te zwiewne, szyfonowe, które są idealne na lato.

Koszulek w szafie nigdy za wiele. Ta druga urzekła mnie swoim krojem i na pewno świetnie będzie wyglądać do białych, krótkich spodenek. 

13 komentarzy:

  1. Ja zamówiłam sobie ten miętowy blezer, tyle że biały :) Jest świetny :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ubrania z sheinside,bardzo ladne sa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie!
    www.thehiddenblonde.blogspot.com <3

    Śliczne sukienki *o*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie!
    www.thehiddenblonde.blogspot.com <3

    Śliczne sukienki *o*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten miętowy żakiet jest boski :D
    http://colushia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ;) Obsewujemy ??? Daj znać...
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. te sukienki z pierwszej fotografii przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne ubrania. Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/04/wiosennie.html?showComment=1429430647736

    OdpowiedzUsuń
  9. chciałem spytać kiedy będzie kolejny post ponieważ od jakiegoś czasu obserwuję bloga i znajdują się na nim interesujące posty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zainteresowanie, trochę się u mnie pozmieniało, dam znać w następnym poście :) Mam nadzieję, że w tym tygodniu dodam dwa posty :)

      Pozdrawiam serdecznie, Justyna

      Usuń