środa, 8 kwietnia 2015

134.

Hej!

Jak tam przeżyliście święta? Niestety przez ostatnie parę dni odpuściłam sobie jazdę na rowerku stacjonarnym, do tego doszło obżarstwo i dzisiaj czuję się jakbym ważyła 10 kg więcej. Trzeba się koniecznie wziąć za siebie.
Żółty kolor jest hitem sezonu wiosna/lato 2015. Kiedyś wzbraniałam się przed żółtymi ubraniami, twierdziłam, że to nie mój kolor, a teraz coraz bardziej się do niego przekonuję. Żakiet w dzisiejszym zestawie jest tym elementem, który ożywia prostą całość. 











Żakiet: Sheinside KLIK
Spodnie: Mango
Torebka: Reserved
Buty: No name

27 komentarzy:

  1. Piękny żakiet, eh tez go chciałam zamówić, ale jednak wybrałam co innego i teraz żałuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, pasuje Ci żółty :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny żakiet - idealny na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny żakiet, bardzo mi się podobają takie żywe kolory, ale ja nie za dobrze w takowych wyglądam więc tylko podziwiam u innych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny żakiet :)

    www.modawygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Żakiecij booski! :)
    Ja mam tak samo, przez święta sie masakrycznie rozleniwilam ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny look , super żakiet :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, że u mnie badzo podobnie po świętach, też czuję się z 10 kg do przodu grrr :/
    OOo tak, zdecydowanie takich wyraźnych kolorów brakowało mi po tych kilku miesiącach zimy, gdzie 99% spoleczenstwa ubierała się na czarno :) żakiet jest fantastyczny- powiem Ci, że u Ciebie robi o wiele większe wrażenie, niż na ich stronce :) jednak ciuchy Sheinside sama uwielbiam :)
    Wyglądasz fantastycznie, tak radośnie i dziewczęco :)

    kliknięte :)

    Co byś powiedziała na wspólną obs?
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz mi napisać jaki rozmiar nosisz, a jaki zamawiałaś z ich stronki? bo sama się zastanawiam nam tym żakietem :)
      Z góry dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
    2. Zdecydowanie polecam wziąć większy rozmiar, żakiety przeważnie noszę s/m, ten wzięłam l i nie żałuję bo m byłby na pewno za szczupły w ramionach i w biuście. Odległość między rękawami z tyłu wynosi 33 cm więc wypada na mniejszy rozmiar niż na metce :)

      Przejrzałam już trochę Twojego bloga i z chęcią zaobserwuję! :)
      Pozdrawiam serdecznie, Justyna

      Usuń
    3. Jeszcze tylko podpowiem, że rzeczywisty kolor jest bardziej podobny do tego na moich zdjęciach, na stronie pokazany jest spokojniejszy odcień żółtego :)

      Usuń
    4. Kurczę, właśnie się zastanawiam, który rozmiar wziąć, zawsze noszę S, ale widzę, że ta s u nich, wąska w biuście jest i rękawy za krótkie by miała :/ myślisz, że M powinnam zamówić? bo L boję się, że będzie już w ramionach za duża :/

      Usuń
    5. A że kolor bardziej przypomina ten z Twoich zdjęć, to nawet lepiej- ja bardziej lubię takie wyraźniejsze, niż stonowane :)
      Również obserwuję :*

      Usuń
    6. Zaraz Ci wyślę na maila zdjęcie tyłu żakietu z wymiarami w poszczególnych miejscach to sobie porównasz ze swoimi żakietami :)

      Usuń
  9. Dołączam się do zachwytu nad żakietem, piękny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam to samo z żółtym kolorem ale teraz zaczyna mi się podobać, a żakiecik przepiękny :)
    http://colushia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor żakietu jest wspaniały :) bardzo ładny, wiosenny akcent, który sprawia, że ta stylizacja nie jest taka zwykła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super wyglądasz
    ten żakiecik jest piękny - ostatnio pokochałam żółty :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna ta żółta kurteczka, sama niedawno taką zamówiłam :) http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne zestawienie .. Wyglądasz cudownie :)
    Śliczyny żakiet :pp
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie !!
    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo szykownie i z klasą! Z takim kolorem niełatwo jest kombinować, a jednak się udało i całość wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie przepadam za żółtym kolorkiem, jednak ten żakiecik jest cudny! :)

    OdpowiedzUsuń