środa, 11 marca 2015

131.

Hej!

Dzisiaj zapraszam was na mały przegląd rzeczy ze sklepu Sheinside. Uwielbiam szperać po ich stronie internetowej, można tam znaleźć tyle świetnych rzeczy w niskich cenach. Nic tylko kupować! :)


Na pierwszy rzut pójdą lekkie kurteczki. Uwielbiam wzory w kwiaty, a ta szczególnie zachwyciła mnie krojem. Prosta biała koszulka i czarne jeansy sprawdzą się świetnie przy tych modelach.


Ostatnio jestem zakochana w spódniczkach. Nie przepadam za wersją mini, uważam, że bardziej kobiece są te przed kolano. Obie te spódniczki tak mi wpadły w oko, że nie mogę się na nie napatrzeć!

Styl marynarski zawsze mi się podobał! Zakorzeniła go chyba we mnie moja mama, która na mój roczek wybrała dla mnie sukienkę z takim motywem :D Te koszulki nie są drogie, więc prawdopodobnie się na nie skuszę. 


Kopertowa koszula w paski była pewnego czasu hitem na blogach. Bardzo mi się podobała i chyba w końcu przygarnę ją do mojej szafy. Uwielbiam wszelkie odcienie niebieskiego, dlatego druga koszula również jest na mojej liście must have.

W mojej szafie niestety jest ubogo, jeżeli chodzi o dobrze dobrane jeansy. Kiedyś nosiłam tylko biodrówki i nie chciałam słyszeć o innych. Teraz nie ma mowy żebym je ubrała, dlatego muszę uzupełnić szafę o jeansy z wysokim stanem.

Biała koszula jest podstawą w mojej szafie. Mam trzy, które ciągle noszę i cały czas mam ich za mało. Te mają ciekawy krój i będą pasować do wielu rzeczy.

Na koniec proste marynarki. Mogę mieć nimi zapchaną całą szafę a i tak będę się oglądała za kolejnymi. Te kolory to mój hit na wiosnę.
KLIK/KLIK

Co myślicie o tej liście? :)

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. na ten pierwszy żółty żakiecik mam ochotę :)
    a ostatnio zamawiałam sobie z tego sklepu 2 sukienki, nawet dzisiaj opublikowałam notkę z nimi i kurteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żakiecik w kwiatki mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna lista! mam te drugie spodnie, polecam :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też niedawno robiłam kolaż z Sheinsie :) Ten żółciutki żakiet i spódnica w łabędzie są boskie <3
    powodzenia :)


    Pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne ciuszki:)
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne zestawienie, od dawna zamawiam ciuszki z tego sklepu i byłam zachwycona jakością aż do czasu.. świetny blog i bardzo ciekawi mnie co będzie w następnym poście ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Póki co mi nie trafiła się jeszcze żadna felerna sztuka :)
      Na dzisiaj szykuję nowy post więc zapraszam serdecznie!

      Pozdrawiam, Justyna

      Usuń
  8. Wszystkie rzeczy są świetne i chętnie bym je zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń