niedziela, 1 marca 2015

129.

Hej!

Skończyły się moje dni wolne i niestety trzeba na nowo przywyknąć do obowiązków. W tym roku czeka mnie egzamin zawodowy i koniec nauki. Ciekawe czy znajdę pracę w swoim zawodzie czyli jako higienistka stomatologiczna czy jednak trafię na inną ciekawą pracę. Najbardziej marzy mi się własny interes jednak póki co pozostaje on w sferze marzeń, ale o szczęście trzeba walczyć i wierzę, że mi się uda :)
Płaszczyk tak mi się spodobał, że nie mogę się z nim rozstać. Sheinside ma świetne ciuchy i bardzo chciałabym kontynuować z nimi współpracę. Na ich stronie potrafię spędzić sporo czasu przeglądając asortyment. Spodobało mi się kilka żakietów, spódniczek na wiosnę, np. ta w łabędzie KLIK.
A wy planujecie uzupełnić szafę lżejszymi rzeczami? :)












Płaszcz: KLIK
Koszula: Stradivarius
Spodnie: H&M
Buty: No name

18 komentarzy:

  1. płaszczyk jest śliczny <3

    __________________________
    me& Silesia Fashion Day
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie, naprawde super a zwłaszcza ten płaszczyk
    Pozdrawiam :)
    www.lamarafashion1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. :-) plany są ściśle powiązane z wypłatą ;-);ale...coś już sobie upatrzyłam w ff i bon pixie ;-). Cóż, przynajmniej w tych sklepach są większe rozmiary.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super płaszczyk .. ciekawe zestawienie ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk jest śliczny i zdj też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne buty i torebka :) całość wygląda ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny płaszczyk, cały look bardzo mi się podoba - prosto, ale nie nudo:)

    zostajemy u Ciebie na dłużej!
    pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny płaszczyk:) stylizacja bardzo w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny outfit, uwielbiam takie proste połączenie jeansu z płaszczem

    zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o jeansowych kurtkach.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny

    http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Great outfit :) Yes, I follow you on gfc #364, follow back?

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zestaw jest obłędny <3 i te buty *.* katie-about-katie.blogspot.com - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh, I Like your blog and your style of writing! Also I’d like to say that you have beautiful photos! Great job! I know that it requires so much time to update blog, but keep doing it!)
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna , klasyczna stylizacja :) extra :*
    zapraszam też do siebie :) Ps. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń