czwartek, 26 lutego 2015

128.

Hej!

Mała czarna to faktycznie jedna z najbardziej uniwersalnych rzeczy w damskiej szafie. W zależności od dodatków możemy stworzyć różne zestawy z jedną sukienką w roli głównej. Ja swoją znalazłam na allegro za 70 zł. Jest z Zary i ma fantastyczny materiał, w ogóle się nie gniecie co dla mnie jest bardzo istotną rzeczą. Na co dzień zakładam do niej wzorzyste rajstopy i katanę jeansową, jednak dzisiaj miałam ochotę na inne zestawienie. Nad zakupem tego płaszcza zastanawiałam się od jakiegoś czasu aż w końcu napisała do mnie firma Sheinside z propozycją współpracy. Bardzo się ucieszyłam jak zobaczyłam ten płaszcz i od razu wiedziałam, że muszę go zamówić. Mam nadzieję, że uda mi się dalej współpracować z tą firmą :)













Płaszcz: Sheinside
Sukienka: Zara
Torebka: Stradivarius
Buty: Allegro

21 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja , świetny płaszcz !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, sama zastanawiam się nad tym płaszczem, bo jest super ;)
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny płaszczyk! bardzo fajna stylizacja prosta ale nie nudna :)

    pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i świetny blog! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny płaszcz! Całość genialnie dopasowana :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny plaszcz! :)

    +Zapraszam na bloga:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także uważam, że mała czarna to podstawa!
    Świetna stylizacja! A płaszczyk naprawdę świetny!
    Pięknie wyglądasz!

    Zapraszam do siebie i zachęcam do obserwowania http://www.fashionmint.pl/
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny płaszcz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie. Mi tylko brakuje czegoś na szyi ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, muszę się wzbogacić w jakąś biżuterię bo biednie u mnie z tym :)

      Usuń
  10. bardzo podoba mi się stylizacja, w szczególności buty i torebka, które mimo, że są klasyczne mają coś w sobie :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia i stylizacja! :)
    Zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna stylizacja, klasyka sama w sobie ! ;)
    obserwuję :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super płaszczyk, uwielbiam szarości. Mam nawet podobny płaszczyk. Na kimkim.pl też czytałam że szarość jest w modzie nadal. W sumie uniwersalny kolor. Prawda? I chyba będę musiała się przejćć za torebka bo też mi wpadła w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna prosta stylizacja, podoba mi się płaszcz, moze skusze sie na jego zakup.

    Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o czekoladowych inspiracjach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny look, płaszczyk bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne stylizacje! znalazłam mnóstwo inspiracji na Twoim blogu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się i bardzo dziękuję za miłe słowa :) Mam nadzieję, że blog będzie się cały czas rozwijał :)
    Pozdrawiam, Justyna

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia i stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń