poniedziałek, 23 lutego 2015

127.

Hej!

Dzisiaj chciałam wam pokazać sweter, który znalazłam na wyprzedażach w Stradivariusie przeceniony ze 119 zł na 35 zł. Bardzo go polubiłam, jednak mam nadzieję, że jest to ostatni zestaw w którym gości ta nieco grubsza część garderoby. Czekam teraz na upragnioną wiosnę i oby szybko do nas zawitała.
Dzisiaj mam tylko 2 zdjęcia, ponieważ większość wyszła praktycznie identycznych. Jeżeli pogoda dopiszę to w tym tygodniu pojawi się post na świeżym powietrzu :)



14 komentarzy:

  1. Świetna tunika :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez czekam z niecierpliwoscią na wiosnę

    _________________________
    Fashion style of sale
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, chętnie opublikujemy Twojego Bloga w naszym katalogu jusTFashion. Zgłoś bloga na www.justfashion.pl i zdobądź większe grono odbiorców. Pozdrawiamy jusTFashion

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jakiś czas temu upolowałam u nich swerek za ok 35 zł i też był tak duuużo przeceniony, jak Twój :)
    Te ozboby przy dekolcie są mega ciekawe, sprawiają, że coś fajnego się dzieje :)
    miłego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo korzystna przecena; ja również czekam na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny sweterek :)

    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moją ulubioną częścią garderoby są właśnie swetry, więc mnie się jak najbardziej podoba :) Dużo "robią" te diamenciki przy szyi. I też z niecierpliwością czekam na wiosnę!

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wchodzę na tą stronę i widzę potencjał osoby po drugiej stronie.
    Wygląd jest wizytówką, dlatego zawsze się zastanawiałam, dlaczego takie blogi jak twój (świetny blog) nie ma wiekszych ambicji na wygląd. Poszperaj troszeczkę i zobaczysz jak wiele możliwości ma blogspot. To żadne hejty, ale pomoc, ponieważ jak widzę taki blog z takim potencjałem to tylko mi tu wyglądu brakuje a zaglosowałabym na niego na bloga roku

    http://bruise-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za taki komentarz! :) Sama od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zmianą bo wiem, że obecny wygląd jest nijaki i pospolity. Niestety nie znam się na tym kompletnie i postanowiłam, że odłożę trochę pieniędzy i poproszę o pomoc kogoś kto się bardziej zna.

      Pozdrawiam serdecznie, Justyna :)

      Usuń
  9. Świetna stylizacja, zazdroszczę takiego wyprzedazowego łupu ;D
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja :D
    www.modawygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyprzedaże w stradivariusie są najlepsze,
    bardzo fajny sweterek
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń