sobota, 17 stycznia 2015

123.

Hej!

Ostatni tydzień był pełen emocji, całe szczęście tych pozytywnych! Zdałam egzamin, kupiłam swój pierwszy samochód :) Rok 2015 zaczął się dla mnie bardzo dobrze i mam nadzieję, że ta dobra passa pozostanie do jego końca. Emocje powoli opadają ale przez tydzień praktyk + nieprzespane noce jestem dzisiaj wykończona. Czekam tylko na jakieś wolne dni.





Po lewej stronie są książki i notatki, które musiałam mieć w jednym palcu na egzamin. Tak się po nim czułam :)

11 komentarzy:

  1. spodnie <3

    _____________________
    fashion makeup inspiration
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością obserwuję ! Świetne stylizacje i piękna uroda!

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia, śliczne spodnie :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz ślicznie :)
    Zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dawno mnie u Ciebie nie było. Spodnie w kratę bardzo mi się podobają, ostatnio sama się do nich przymierzałam, ale mam wrażenie, że jakoś inni dobrze w nich wyglądają, a ze mną jest coś nie tak... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam ponownie! :) Dla mnie też spodnie w jakiekolwiek wzory były kiedyś nie do przegryzienia ale w końcu znalazłam takie w których czuję się dobrze także nie poddawaj się i szukaj dalej! :)
      Pozdrawiam, Justyna :)

      Usuń
  6. gratuluję zdanego egzaminu i kupna samochodu'
    super wyglądasz - skąd ta piękna bluzeczka?

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Bluzeczka jest z H&M kolekcja conscious.
      Pozdrawiam, Justyna :)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy blog :) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń