niedziela, 4 stycznia 2015

122.

Hej!

Przeraża mnie to, że te dni tak lecą. Jeszcze niedawno zaczynał się grudzień, była perspektywa wielu wolnych dni a te dni dobiegają już końca. Najgorsze jest to, że czuję jak egzamin zawodowy "depcze mi po piętach" a ja nie czuję się jeszcze na niego gotowa. Będę musiała poświęcić naprawdę dużo czasu jeżeli chcę go dobrze zdać...
Bardzo polubiłam biały żakiet z dzisiejszego zestawu. Długo na niego się czaiłam aż w końcu moje ukochane mango outlet zrobiło dodatkową przecenę i kupiłam go za 56 zł :) Jest on bardzo uniwersalny i pasuje naprawdę do wielu zestawów.







Żakiet: Mango Outlet
Spodnie: Stradivarius
Koszula: H&M

20 komentarzy:

  1. Przepięknie! :) Klasycznie i elegancko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. no niestety czas pędzi jak szalony... ładny żakiet:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super koszula! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja.
    Bardzo mi się całość podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. klasyka to co kocham najbardziej :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wygądasz :) w mojej szafie brakuje takiej klasycznej białej marynarki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękno w prostocie:)
    Powodzenia na egzaminie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie podkreślone oko :)
    http://kosme-teria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, jeśli lubisz polować na wyprzedażach to zapraszam na madamSale.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się twój żakiet. W połączeniu z tą koszulą wygląda naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny naszyjnik i bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacja jak najbardziej udana ;). Podoba mi się połączenie czarnych spodni z białą marynarką i z koszulą w pionowe pasy. Sama uwielbiam koszule, ale niestety nie mam żadnej w swojej szafie :(. Może na wyprzedażach uda mi się jakieś kupić. Myślałam głównie nad koszulami w kratę, o tego typu jak tutaj - http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/koszule.html#1. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. można wiedzieć kiedy będzie następny post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za chwilową nieobecność, właśnie kupiłam samochód i mam trochę spraw do załatwienia z tym związanych ale w tym tygodniu, najdalej w sobotę powinien pojawić się nowy post :)
      Bardzo dziękuję za obecność na blogu!
      Pozdrawiam, Justyna :)

      Usuń
  14. Cześć dziewczyny, nie lubię spamować ale chcę się jednak z wami podzielić tym co znalazłam, bo warto!

    http://goo.gl/JQyHJb

    Doładowania duża pula. Ktoą to musi wykorzystać :P

    OdpowiedzUsuń