piątek, 2 stycznia 2015

121.

Hej!

Dzisiaj chciałam wam pokazać moją sylwestrową kreację.  Postanowiłam ograniczyć kupowanie zbędnych ciuchów i na imprezę sylwestrową ubrałam sukienkę, którą miałam już na sobie na weselu. Uwielbiam ją za to, że dzięki temu, że jest uszyta z koła, pięknie wygląda podczas tańca.
Na zabawie byliśmy w remizie i muszę stwierdzić, że póki co był to najlepszy sylwester na jakim byłam! :)
PS Zdjęcia były robione na szybko przed wyjściem i zapomniałam o zrobieniu zdjęcia butom. Miałam na sobie czarne lakierowane szpilki.






7 komentarzy:

  1. ładna fryzura!

    ________________________
    6 stylizacji, oceń najlepszą na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeurocza ta sukienka. Ja również miałem najlepszy sylwester w życiu :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna ta sukieneczka !:)
    U mnie także sylwestrowy post - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uroczo wyglądasz, super sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest śliczna, uwielbiam model uszyty z koła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta twoja sukienka ^_^
    Zapraszam do mnie looyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń