niedziela, 28 grudnia 2014

120.

Hej!

Zara, Mohito, Mango - już chyba każda sieciówka ogłosiła wielką wyprzedaż. Ja postanowiłam, że koniec z kupowaniem w ciemno i zamawiam już tylko z tych sklepów, które mam sprawdzone i nic mnie nie podkusi. Nawet nie zaglądam do małych, nieznanych sklepów internetowych. Zazwyczaj mój wybór pada na Mango albo Mohito, w tych swóch sklepach wiem, że z wymianą/zwrotem nie ma problemu, koszty wysyłki w razie reklamacji są bez problemu zwracane i jakość odzieży mnie zadowala. Dzisiaj pokażę Wam co znowu wyszperałam na magno.com i mangooutlet.com :)








Marynarka: Reserved
Spodnie: Mango
Bluzka: Monnari
Buty: Allegro

6 komentarzy:

  1. Spodnie w kratę są po prostu idealne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka z 4tego zdjęcia jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę powodzenia w poszukiwaniu wyprzedaży i czekam na kolejne posty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Proste, ładne, normalne ubranie bez wydziwiania - o to chodzi w tym wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy jak najbardziej udane. Wyprzedaże to najlepszy czas na to, aby "upolować" ubrania za część ceny wyjściowej. Podobnie jest z butami - warto w tym czasie rozejrzeć się nie tylko w sklepach stacjonarnych, ale i w sklepach internetowych. Co do samej stylizacji - to jak najbardziej na plus.

    OdpowiedzUsuń