poniedziałek, 22 grudnia 2014

118.

Hej!

Dzisiaj chciałam was przestrzec przed kupnem konkretnego modelu sukienki na fashion-land.pl. Właśnie dotarła do mnie paczka, którą zamówiłam i opłaciłam 06 grudnia (mamy 22). Ok, niby sklep zastrzega sobie prawo do późniejszej wysyłki, jednak dla kupującego nie jest to nigdy nic przyjemnego zwłaszcza jeśli robi zakupy w danym sklepie pierwszy raz. Sukienka dotarła do mnie z widocznymi gołym okiem wadami, nie mam pojęcia jak można coś takiego przeoczyć. Liczne "grudki" na materiale, małe dziurki i na dodatek ubrudzona jakby od długopisu. Nawet jej nie przymierzając od razu zdecydowałam, że będę ją zwracać ponieważ nie prezentuje się tak ładnie jak na zdjęciu. Teraz mały szok, weszłam w zakładkę z regulaminem a tam, cytuję: "Jeżeli po otrzymaniu towaru zamawiający znajdzie w nim wady może skorzystać z wymiany produktu na taki sam, nowy.  W przypadku odmowy kupującego na propozycję wymiany, zwrot towaru traktowany jest jako zwrot wynikający z winy kupującego, przez co od kwoty zwrotu odejmowany jest koszt dostawy." Jeszcze nigdy (a zamawiam dużo) nie spotkałam się z odejmowaniem kosztów wysyłki kiedy towar jest uszkodzony, czyli reasumując zapłaciłam za wysyłkę 12 zł, dodając do tego koszty wysyłki zwrotnej czyli ok. 10 zł, jestem stratna 22 zł. Niby mogę wymienić na nową ale sukienka jest uszkodzona a napis na stronie "Polski produkt" nie świadczy o jej jakości. Dobrze radzę, nie kupujcie tej sukienki http://fashion-land.pl/sukienki/395-rozkloszowana-pudrowa.html. Nie wypowiadam się na temat innych bo to był mój pierwszy zakup ale z pewnością ostatni. 






 Prawda, że na stronie wygląda lepiej?


1 komentarz: