niedziela, 7 grudnia 2014

115.

Hej!

Zaczęliście już przygotowania do świąt? Ja póki co nabyłam trochę nowych bombek i dodatków na choinkę. Jednak nie czuję jeszcze tej świątecznej atmosfery mimo ozdób w szybach sklepów czy zapachu mandarynek na szkolnych korytarzach.
Spodnie, które dzisiaj mam na sobie, leżały na samym dnie mojej szafy. Kompletnie o nich zapomniałam i wyciągnęłam je dopiero podczas dzisiejszych porządków. Wybrałam do nich gładką koszulę, żeby zestaw pozostał stonowany tak jak lubię :)









Koszula: Stradivarius
Spodnie: H&M
Botki: Deichmann

5 komentarzy:

  1. Klasyka zawsze sie sprawdza ;)


    ____________________
    Fashionowo dzis
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne spodnie, ja niestety też jeszcze nie czuję tego że święta się zbliżają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne spodnie, jestem fanką kropek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne spodnie. Jesteś niesamowicie zgrabną kobietą :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń