poniedziałek, 1 grudnia 2014

114.

Hej!

9 stycznia... Została wyznaczona data egzaminu uprawniającego mnie do nauki na 4 semestrze. Jeden ogromny egzamin, który w poprzednim semestrze zdałam na 5, w tym może nie być już taki kolorowy. Dział z ortodoncji jest dla mnie straszny a jak na złość jest to największy dział jaki przerabialiśmy. W pewnym momencie nawet myślałam, żeby zdać jeszcze maturę z biologii i może pójść w tym kierunku. Niestety po niewielkiej części z całej tej dziedziny z którą spotkałam się na higienie stomatologicznej stwierdziłam, że kategorycznie NIE. Pewnie gdybym poszła na studia od razu po maturze, nieświadoma tego co mnie czeka jakoś musiałabym dać radę a teraz kiedy wiem "co z czym ugryźć" nikt by mnie tam nie wypchnął. Nie ma mowy. Także podejrzewam, że do 9 stycznia będę się jeszcze mniej udzielać na blogu niż dotychczas...












Koszula: Reserved
Płaszcz: No name

6 komentarzy:

  1. płaszcz śliczny!

    ________________________________________
    klasyka w studiu ,
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula ma świetne żywe kolory, bardzo podobają mi się Twoje buty.
    Powodzenia ze wszystkimi sprawami dotyczącymi nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw. Płaszcz i buty są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ze dodałas do tej stylizacji pozytywny akcent w postaci tej energatyzującej koszuli.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, koszula zdecydowanie wiedzie tutaj prym :) I o to właśnie chodzi w zimie, by się nie poddawać i nie bać kolorów :) Sama planuję kupić sobie podobną koszulę (krata - trend sezonu). A Ty gdzie ją kupiłaś? Bo ja wyszukałam kilka fajnych opcji tutaj:http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/koszule.html#1 :) I tak się zastanawiam, co by tutaj wybrać :D

    OdpowiedzUsuń