środa, 19 listopada 2014

113.

Hej!

Każdy czasem potrzebuje zmian. U mnie te zmiany następują zazwyczaj stopniowo, nie potrafię powiedzieć "zrobię to teraz" i działać. Muszę się długo zastanawiać zanim coś zrobię. Tak samo było z włosami, już od dawna korciło mnie znaczne ich skrócenie jednak nie potrafiłam zrobić tego na raz. Najpierw w czerwcu podcięłam trochę, teraz w listopadzie znowu trochę i uzyskałam taką długość o jaką mi chodziło mniej więcej w lutym tego roku :D Chciałabym być bardziej spontaniczna jednak nie potrafię, co gorsza strasznie denerwuje mnie spontaniczność wokół mnie. Ja muszę mieć wszystko zaplanowane, umówione a jak nie to się denerwuje. Mój plan: być bardziej spontaniczną osobą.
Zestaw jak przystało na mojego bloga to oczywiście zwyklak :)













Koszula: Zara
Spodnie: Stradivarius

8 komentarzy:

  1. z planowaniem mam podobnie:) ponoć jest to typowe dla wag:)
    swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa koszula:) Bardzo ładnie wyglądasz. Prosto i z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kropki :D
    Świetnie wygladasz xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem nie ma co się zastanawiać nad skróceniem włosów, tylko trzeba ciąć. Włosy przecież i tak odrosną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak zawsze sobie mówię a jak przychodzi co do czego to już taka odważna nie jestem :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. przepiękna koszula ♥

    m-inis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń