niedziela, 16 listopada 2014

112.

Hej!

Dzisiaj mam dla was recenzje pomadek nawilżających/ochronnych/serum/balsamów do ust czy jak je jeszcze tam producent nazywa. Jako, że jestem posiadaczką naprawdę szybko przesuszających się ust długo szukałam odpowiedniej pomadki, która odpowiednio je nawilży i pomadki kolorowej, która nie będzie wysuszać. Dzisiaj podpowiem, które moim zdaniem zasługują na uwagę a które kompletnie się nie sprawdziły.


1. Nivea Hydro Care - balsamy, żele pod prysznic firmy Nivea bardzo lubię ale pomadki ochronne to jak dla mnie coś strasznego. Moich ust w ogóle nie nawilżają. Nivea Lip Butter lubię jedynie za ładny zapach ale to koniec zalet.

2. Neutrogena - strasznie twarda, ciężko się ją nakłada, nawilżenie jest minimalne.

3. Tisane - kolejna twarda pomadka, na dodatek ma odpychający zapach.

4. Regenerum - trochę lepsza od swoich poprzedniczek. Lepiej nawilża, chociaż nie jest to jeszcze takie nawilżenie o jakie mi chodziło ale przynajmniej działa. Opakowanie bardzo słabe.

5. Carmex - najlepsza z najlepszych, jedyna która naprawdę mocno nawilża moje usta, usuwa brzydkie, twarde skórki a usta wyglądają na bardzo zadbane. Dla tej pomadki zdecydowanie 6+!


1. Miss sporty (kolor 053) - pomadka z niskiej półki cenowej, mocno wysusza, ma strasznie słodki nieprzyjemny zapach. To co mnie zaskoczyło przy tej cenie to to, że bardzo długo utrzymuje się na ustach.

2. Rimmel (kolor 05) - jest to zdecydowanie mój ulubiony kolor, nie znalazłam już takiego w innej firmie. Trochę wysusza, jednak nie aż w takim stopniu jak ta z miss sporty.

3. Bell (kolor 033) - nie lubię zapachu kosmetyków Bell i ta pomadka też nie przypadła mi specjalnie do gustu pod tym względem. Nie wysusza, jednak krótko utrzymuje się na ustach.

4. Inglot (kolor 39) - cienie do oczu marki Inglot są bezkonkurencyjne, pomadkę też lubię jednak jest w moim zbiorze taka, która ją przebiła. Uwaga, lakiery do paznokci z Inglota są beznadziejne :P

5. MaxFactor (kolor 755) - jak na moją kieszeń bardzo droga, mam ją dzięki promocji w Rossmanie 1+1. Dla mnie bezkonkurencyjna! :)



9 komentarzy:

  1. Ciekawy wpis, muszę w końcu wypróbować ten Carmex

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ale klasyczny bo miałam kiedyś wiśniowy i był średni :)

      Usuń
  2. niezła kolekcja!

    ____________________________
    najmodniejszy sweter sezonu na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim niekwestionowanym hitem jest balsamik kokosowy od Joanny. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny post. Mam problem z wysychającymi ustami i chętnie wypróbuję niektóre pozycję :
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Proszę o odpowiedź na swoim blogu, żebym je nie przegapiła ;)
    http://fancydressball.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. taka ładna dziewczyna a tak mało postów z tobą i rzadko dodawane :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Carmex u mnie również numerem 1 ;) jednak Neutrogena jest idealna na noc.

    OdpowiedzUsuń