niedziela, 9 listopada 2014

111.

Hej!

Czas tak szybko mi ucieka, widzę tylko jak mijają kolejne niedziele. Najgorsze w tym jest to, że każdy dzień wygląda tak samo... Krótko mówiąc wpadłam w rutynę. Jesień mi nie pomaga, moim zdaniem to najbrzydsza, najgorsza pora roku. Na słowo "listopad" dostaję natychmiastowej gorączki. Mam nadzieję, że zanim się obejrzę będzie wiosna. Jedyne co w niewielkim stopniu umila mi tę porę roku są botki. Uwielbiam ten rodzaj butów, szczególnie na korku, koturnie. Przeważnie wybierałam kolor czarny bo jest najbardziej uniwersalny, jednak tym razem postawiłam na karmel. Jestem bardzo zadowolona z wyboru, biorąc pod uwagę, że duża część mojej garderoby jest w kolorze czarnym i białym to i tak ten kolor mi do wszystkiego pasuje. Moje botki są ze sklepu Pantofelek24 i jest to dokładnie ten model KLIK. Muszę przyznać, że są bardzo wygodne i dobrze wykonane.
Bałagan na mojej głowie jest związany z tym, że wychodziłam z domu z burzą loków na głowie, które w zetknięciu z wilgotnym powietrzem uległy natychmiastowemu rozprostowaniu i wyglądałam po prostu jakbym się nie uczesała. Moje włosy są tak bardzo niepodatne na jakiekolwiek układanie, że ręce opadają. Ta sytuacja utwierdziła mnie w przekonaniu, że czas odwiedzić fryzjera i odświeżyć fryzurę. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)











Koszula: Preska
Spodnie: No name
Botki: Pantofelek24
Torebka: C&A

7 komentarzy:

  1. płaszczyk jest śliczny!

    __________________________________________
    fashion stylizacja w najbardziej hot kolorach
    http://WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz ;)
    Też lubie takie botki
    A odświeżenie fryzury będzie dobre na jesienną rutynę

    Pozdrawiam serdecznie
    marcelkaFashion

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look!

    http://fashionkill4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetny styl :). Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń