poniedziałek, 3 listopada 2014

110.

Hej!

Bazą dzisiejszego zestawu jest luźna koszula w kratę, sprawdza się zawsze wtedy, kiedy nie mamy czasu/pomysłu/ochoty na tworzenie ciekawych zestawów. Ja postawiłam na prosty i wygodny zestaw, do którego dobrałam jedynie delikatną biżuterię i zegarek na bransolecie. Właśnie takie dodatki odpowiadają mi najbardziej, skromny i delikatny łańcuszek jest tak uniwersalny, że pasuje zarówno do zwykłych zestawów jak i na większe wyjścia.









Koszula: Cropp
Spodnie: No name
Łańcuszek: E-sentiell
Buty: Supermoda24

5 komentarzy:

  1. koszula bardzo ładna!

    __________________
    a u mnie?
    Ja w Avanti,całość na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszula. Lubie krate :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula jest świetna:) masz bardzo ładny makijaż:*

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na kolejny post

    OdpowiedzUsuń