niedziela, 26 października 2014

109.

Hej!

Kurtki jeansowej szukałam dosyć długo, jak już znalazłam jakąś godną przymierzenia to zazwyczaj odpychała mnie cena. W końcu przeglądając kolejny sklep internetowy trafiłam na taką, która podobała mi się a na dodatek kosztowała tyle ile byłam w stanie wydać. Jestem z niej bardzo zadowolona, ponieważ jest bardzo elastyczna dzięki czemu nie krępuje ruchów i świetnie się w niej czuję :) Dzisiaj zdjęcia robione telefonem, niestety na dworze było pochmurno przez co zdjęcia robione w domu lustrzanką z kitowym obiektywem i tak by nie robiły wrażenia. Jestem coraz bliżej kupna nowego obiektywu z jasnym szkłem i mam nadzieję, że ten będzie spisywał się lepiej!









Kurtka: Reserved 
Bluzka: Stradivarius
Spódnica: Preska

3 komentarze:

  1. podoba mi się torebeczka:)


    _____________________
    fashionblogger,styling&makeup
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładna torebka;)
    pozdrawiam cieplutko :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń