poniedziałek, 20 października 2014

108.

Hej!

Dzisiaj mam dla was post z nowościami i przy okazji wspomnę o moim niedawnym odkryciu w internecie. Zima zbliża się niestety nieubłaganie więc musiałam przejrzeć swoją garderobę pod względem ciepłych swetrów. Z przykrością stwierdziłam, że swetry kupione rok temu w H&M, które nota bene wcale tanie nie były, strasznie się rozciągnęły, zrobiły się na nich brzydkie pęczki z którymi nawet moja golarka do ubrań nie może sobie poradzić. Postanowiłam więc, że pora zaopatrzyć się chociaż w dwie sztuki nowych swetrów. Po mojej wizycie w konińskim Ferio załamałam ręce, ciężko było znaleźć grubszy sweter, który kosztował mniej niż 129,99 a przy moim lekkim skąpstwie stwierdziłam, że nie wydam 260 zł na dwa swetry, bo to już za duża przesada... I teraz do rzeczy: ostatnio zaczęłam korzystać z nowej strony z kuponami rabatowymi. Uwielbiam tego typu strony, zawsze przed zakupami sprawdzam gdzie są jakieś zniżki i tam przeważnie kupuję. Dla mnie zaoszczędzone nawet 30 zł to jest dużo, bo za to chociażby doładuję już telefon. Na stronie www.promoszop.pl podoba mi się przede wszystkim przejrzystość i to zdecydowanie zatrzymało mnie na niej dłużej. W zakładce 'ulubione kategorie' możemy zaznaczyć interesujący nas rodzaj kuponów i oszczędzać! :) Jak będziecie na stronie zajrzyjcie też do zakładki 'magazyn', znajdziecie tam kilka ciekawych artykułów, na końcu których znajdziecie zawsze jakiś rabacik.





Wyszło na to, że dzięki rabatom kupiłam trochę więcej swetrów ale dokładnie pokaże je w postach z zestawami :)

13 komentarzy:

  1. też tak mam, jak coś jest w rabacie;)

    __________________________
    fashionblogger,styling&makeup
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię promocje, a Twoje sweterki wyglądają ciekawie ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno odwiedze te strone:-) swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważam, że każdy kupon rabatowy jest wart uwagi :D Świetne swetry kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wszelkiego rodzaju rabaty i promocję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. powiedz proszę jak dbasz o wlosy? sa sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Zawsze używam szamponów ziołowych, po myciu nakładam odżywkę w sprayu (teraz mam seboradin) i regularnie podcinam końcówki.
      Pozdrawiam serdecznie, Justyna :)

      Usuń
  7. fajnych swetrów nigdy za wiele w szafie. Czekam na stylizacje z ich udziałem kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-Fashion

    OdpowiedzUsuń
  8. co porabiasz w sobotę, będzie następny post?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sobotę a maksymalnie w niedzielę będzie nowy post z kurtką jeansową :)
      Pozdrawiam, Justyna!

      Usuń
  9. zakochałam się w tych poduszkach :) swetry zawsze dobre :)

    Będę obserwować :)
    zapraszam do mnie - black-pearls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń