czwartek, 16 października 2014

107.

Hej!

Jesień źle na mnie działa, te spadające liście z drzew i coraz chłodniejsze dni odbierają mi wszelkie chęci to działania. Ta pora roku mówi o zbliżającej się zimie i nic mnie nie obchodzą gorące czekolady czy czytanie książki pod kocem tak wychwalane przez inne blogerki. Moje dni wyglądają tak, że biegnę do szkoły / pracy / na praktyki, kiedy wracam jest już wieczór, zjem coś, umyję się i kładę się spać, nie mam czasu na celebrowanie strasznego, zimnego wieczoru z kubkiem gorącej cieczy w ręce. Dosyć gadania, trzeba się zmotywować!
Dzisiaj byłam w tym nastroju, w którym wszystko przeszkadza i biorąc torebkę do ręki zauważyłam, że ma ona srebrny zamek a kurtka złoty. Może mnie nie obeszło to jakoś szczególnie, bo pomyślałam że przecież musiałabym  mieć kurtkę ze złotym i srebrnym zamkiem i tak samo torebkę, ale w internetowym świecie zapewne komuś się to nie spodoba. Niestety nie mogę sobie pozwolić na różne wersje kolorystyczne zamków, okuć i innych, dlatego połączyłam złoto ze srebrem i tak musi zostać :)







Kurtka: Stradivarius
Koszula: Stradivarius
Spodnie: Mango
Buty: Deichmann
Torebka: C&A

17 komentarzy:

  1. faceta Ci brak.....to moja opinia-Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na narzeczonego nie narzekam :) Po prostu nie lubię zimna...

      Usuń
  2. Nieźle ale ja tu bym raczej widziała bardziej kobiecą chusteczkę na szyi zamiast tego szalika ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się!
    ___________
    a u mnie?
    fashion in black&white
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabawne jest to, że tej jesieni jakby się uparł wszyscy piszą, że ta pora roku jest super. Dobrze, że nie wszyscy powariowali. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ode mnie pewnie nigdy nikt nie usłyszy, że jesień jest super. Dla mnie istnieje tylko wiosna :D

      Usuń
  5. Niestety, mamy jesień.... ja też za nią nie przepadam... co do stroju to bardzo fajny zwyklaczek ;

    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis! Na prawdę mi się podoba :) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam identyczny komentarz:P ctrl c -> ctrl v :P

      A co do Twojej stylizacji to przepięknie wyglądasz, strasznie podoba mi się kurteczka, jest cudowna<3 I buty też są boskie<3

      Usuń
  7. nie pomyślałaś aby ten zestaw ożywić jakąś jaskrawą apaszką albo bluzką w ciepłych kolorach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dobrze by też wyglądał jakiś akcent kolorystyczny ale akurat miałam ochotę na takie zestawienie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Uwielbiam takie zestawy, ja ostatnio też przeprosiłam się z białą koszulą i noszę je dosłownie do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała koszula dzięki swojej uniwersalności jest świetna :)

      Usuń
  9. Stylizacje ze skóra i jeansami są moimi ulubionymi :) + biała koszula - luz, styl i klasa :D. Ogólnie mam podobne spodnie i planuje kupić kolejne tutaj chyba z 30-ste :P bo jestem maniaczką kupowania jeansów. W ogóle to kupuje tutaj: www.diversesystem.com/kolekcja-damska/spodnie.html#1 więc jeśli potrzebujesz jakiś jeansów to ja chyba wszystkie już przetestowałam :D

    OdpowiedzUsuń