środa, 17 września 2014

106.

Hej!

Dzisiaj kolejny post w którym pojawia się zestaw w kolorach black and white. Zdaję sobie sprawę z tego, że wielu osobom taki zestaw kojarzy się ze szkolnym apelem, jednak mi to w ogóle nie przeszkadza i ubieram się tak niezależnie czy jest okazja czy jej nie ma. Spódniczka to nowość w mojej szafie i już stała się jedną z moich ulubionych ponieważ:
1. została wyprodukowana w Polsce i jest świetnej jakości
2. są w niej połączone dwa moje ulubione kolory
3. ma świetny fason i jest tak uszyta, że utrzymuje swoją rozkloszowaną formę
4. nie podciąga się do góry
Na dole podam link do aukcji na allegro :)













Spódniczka: Allegro KLIK
Koszula: Mango Outlet
Buty: No name

11 komentarzy:

  1. Świetny zestaw, wszystko ze są ładnie się komponuje, podoba mi się !

    OdpowiedzUsuń
  2. Black and white bardziej kojarzy mi się z elegancją i klasą niżeli apelem, może dlatego że bardzo lubię obydwa kolory ;)Pięknie wyglądasz, spódniczka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Seksowna stylizacja, przydałyby się jakieś lekko nabłyszczane rajstopki aby podkreślić Twoje seksowne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo elegancko i super naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw :)
    mklimaska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. witam chciałam się spytać kiedy będzie nowy post bo czekam na niego już dosyć długoo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, mam nadzieję, że w tym tygodniu się pojawi :) Nawet nie spodziewałam się, że ktoś o to zapyta - bardzo mi miło i dostałam ogromnej motywacji! :)

      Usuń
    2. To bardzo miło i z niecierpliwością czekam na nowy post. ;P

      Usuń
  7. czaję się na taką spódnicę już od miesiąca :D

    OdpowiedzUsuń