czwartek, 11 września 2014

104.

Hej!

Tyle razy próbowałam przekonać się do szpilek, jednak po każdej próbie dłuższego przemarszu kończyło się to kilkudniową nienawiścią do nich. Jedyne wyższe buty do których pałam szczerą miłością do korki i koturny. Może nie wyglądają tak ładnie jak wysoka szpilka ale zawsze dodadzą kilku centymetrów i wydłużą nogę, a są stabilniejsze i moim zdaniem bardziej praktyczne. W butach z dzisiejszego postu mogę spędzić spokojnie cały dzień i nie stękam potem na bóle stóp.













Koszula: Reserved
Spódnica: Reserved
Torebka: C&A
Buty: Deichmann

9 komentarzy:

  1. pasuje Ci ten kolor koszuli

    _________________
    a u mnie?
    bluzka, którą sami wybraliście w stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ta czerwona krata *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczny zestaw:) koszula i torebka są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz ! strasznie podoba mi się spódniczka ;)

    claudiaa11225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw, a koszula boska! :)
    zapraszam:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże, jak ja się cieszę, że u Ciebie tyle świeżych, ciekawych wpisów!!!!:-))) Po wakacjach na Malcie wracam do świata żywych i nadrabiam zaległości modowe i lifestylowe:-) Pozdrawiam Cię serdecznie i dizękuję za wspaniałęgo bloga. Jestem Twoją wierną fanką. W prezencie link do filmiku z fotkami z Malty - tam byłam:-) https://www.youtube.com/watch?v=iHM6MvDu6Ww Całuski!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :) Świetny filmik, bardzo profesjonalny.
      Pozdrawiam, Justyna :)

      Usuń