poniedziałek, 8 września 2014

102.

Hej!

Zawsze zazdrościłam osobom, które wiedziały czym chcą zajmować się w przyszłości. Przede mną już ostatni rok nauki i nie jestem pewna czy to był dobry wybór. To czego się uczymy bardzo mnie interesuje, jednak po spróbowaniu zupełnie innej pracy we wakacje nie jestem już taka przekonana, czy wybrałam właściwy kierunek. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się otworzyć swój wymarzony butik i spełnię się w tym w 100%.
Dzisiaj mam dla was zdjęcia stylizacji z letnich dni, takie podsumowanie wakacji :)
Który zestaw najbardziej się wam podoba?








10 komentarzy:

  1. Przede mną drugi kierunek studiów (z pierwszego zrezygnowałam po roku), a też nie mam pewności, czy to jest właśnie to
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba często tak jest. Podejrzewam, że to wynik wybierania studiów w bardzo młodym wieku bez żadnych doświadczeń w pracy.
      Dziękuję i życzę Ci powodzenia :)

      Usuń
  2. Ja kierunek studiów zmieniałem 3-krotnie zanim wylądowałam na architekturze :). A co do stylizacji to nr.4 najlepszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że odnalazłaś swój kierunek :)

      Usuń
  3. Mi też został jeden rok do końca studiów i wiem, że wybrałam źle, no ale nie zrezygnowałam, bo szkoda mi tyle czasu i nerwów... Bywa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 stylizacja najlepsza :) Ja dopiero wybrałam kierunek studiów : chemia kosmetyczna i od pażdziernika się na niego wybieram, zobaczymy jak to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zdecydowanie zazdroszcze takim ludziom, sama zrezygnowałam po pierwszym roku studiów, teraz skończyłam kolejne i nie wiem czy chce robić w przyszłośći to w czym się wykrztałciłam.. Takie życie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw numer 4- fantasyczne spodenki, osatni zestaw- bombowa kiecka!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna spódniczka, zapraszam do mnie www.modawygoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń