sobota, 6 września 2014

101.

Hej!

To już chyba ostatnia z letnich stylizacji, którą tutaj pokażę. Przez całe wakacje nie byłam zbyt aktywna jednak miałam sporo na głowie, a do tego mój 5-letni laptop odmawia posłuszeństwa... No cóż... Nic nie jest wieczne.
Kopertowe spodenki były hitem zeszłych wakacji jednak ja postanowiłam je kupić dopiero w tym roku, kiedy szał na trochę minął :) Krój tych spodenek jest na tyle ciekawy, że wystarczy zwykła koszulka aby stylizacja wyglądała ciekawie.











Bluzka: Promod
Spodenki: Stradivarius
Sandałki: CCC
Torebka: Stradivarius

13 komentarzy:

  1. Świetne te spodenki i śliczne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny, stylowy outfit na codzien!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka urocza ta bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szorty są super,ale bluzeczka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny kroj spodenek i bardzo ladna ,delikatna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć!

    Super blog! Oby tak dalej! :)

    Zajrzyj też do mnie: http://www.yntbctbq.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka bardzo mi się podoba, pomimo tak męczonego od kilku sezonów motywu kwiatowego :D
    Niestety spódniczka nie przypadła mi do gustu. Chyba nie zostanę jej fanem ^ ^
    Dodatki w postaci torebki, okularów i delikatnego zegarka "robią" tę stylizację.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zadbane włosy i rewelacyjny kolor !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne włosy, jaki to kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Kolor to matrix 8W.
      Pozdrawiam, Justyna

      Usuń
  10. Dziewczyny wyglądają najlepiej w pończochach i bieliźnie.
    sklep bielizna pończochy rajstopy
    bielizna
    sklep bielizna pończochy rajstopy
    pończochy
    sklep bielizna pończochy rajstopy
    rejstopy, to jest to !!

    OdpowiedzUsuń