poniedziałek, 1 września 2014

100.

Hej!

To już setny post na moim blogu! Zakładając tę stronę nawet nie myślałam, że tyle postów się na niej pojawi. Przewidywałam raczej szybki koniec spowodowany moim słomianym zapałem :) Chciałabym, żeby ten blog się rozwijał, był coraz lepszy i żebym w końcu stwierdziła, że jest taki jakiego sobie wymarzyłam. Będę do tego dążyć i zobaczymy co z tego wyniknie.
Chciałam podziękować tym, którzy tutaj czasem zaglądają a sobie życzyć przede wszystkim systematyczności!
PS Balony w dzisiejszym wpisie miały się unosić jednak napotkałam spore problemy z napełnieniem ich helem i musiałam się zdać na powietrze z płuc ;)





10 komentarzy:

  1. Pozdrawiam Koniniankę! :)

    Coś znajomo wygladał mi ten plener..a to nasz bulwar ;)

    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję Twój blog od jakiegoś czasu i stwierdzam, że najlepiej Ci w takich pudrowych, delikatnych kolorach. :) Bardzo przyjemny zestaw. :) Pozdrawiam. Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję setnego posta :)
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wyglądasz, pasuje Ci taka kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń